کد خبر: 628588
تاریخ انتشار :

مشاور امنیت ملی عراق: امیر قطر حمایت خود را از اجلاس بغداد اعلام کرد

مشاور امنیت ملی عراق و امیر قطر امروز (یکشنبه) با یکدیگر دیدار کردند و از وی برای حضور در نشست سران کشورهای همجوار عراق در بغداد دعوت به عمل آورد.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

دفتر رسانه‌ای قاسم الاعرجی، مشاور امنیت ملی عراق با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، الاعرجی دعوتنامه مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق برای حضور در نشست سران کشورهای همجوار عراق در بغداد را به تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر تحویل داد.

دو طرف در جریان این دیدار به بررسی آخرین تحولات سیاسی و امنیتی در دو زمینه منطقه‌ای و بین‌المللی پرداختند.

در این بیانیه همچنین آمده است، امیر قطر در جریان این دیدار بر حمایت تمام قد خود از نشست سران بغداد تاکید و آرزوی موفقیت و تحقق اهداف مدنظر آن کرد.

الاعرجی در دوحه همچنین با محمد بن عبدالرحمان آل ثانی، وزیر خارجه قطر دیدار کرد و دو طرف در جریان این دیدار راه‌های تقویت روابط دو کشور در تمامی سطوح که در خدمت منافع دو کشور و ملت آنها باشد را مورد بررسی قرار داد.

الاعرجی همچنین با محمد المسند، مشاور امنیت ملی قطر دیدار کرد و دو طرف در جریان این دیدار همکاری امنیتی و اطلاعاتی، مبارزه با تروریسم و تقویت امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی را مورد بررسی قرار دادند.

در بیانیه مذکور همچنین آمده است، مشاور امنیت ملی عراق در حاشیه سفرش به دوحه از سفارت عراق بازدید و با کارکنان آن دیدار کرد و طی آن در جریان جزئیات فعالیت این سفارتخانه و خدمات‌رسانی آن به عراقی‌ها در قطر قرار گرفت.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها