کد خبر: 632627
تاریخ انتشار :

سانا: انتقال تروریست های داعش به پایگاه آمریکا در جنوب الحسکه

خبرگزاری رسمی سوریه خبر داد که نظامیان اشغالگر آمریکایی گروهی از تروریست‌های «داعش» را از زندان‌های شبه‌نظامیان کرد سوریه موسوم به «قسد» به پایگاه خود در الشدادی واقع در جنوب الحسکه منتقل کردند.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 آمریکا در چارچوب آموزش و استفاده از تروریست‌ها برای انجام جنایات تروریستی در شمال سوریه، ده‌ها نفر از تروریست‌های داعش زندانی در زندان‌های شبه نظامیان «قسد» در منطقه قامشلی را به پایگاه‌های خود در الشدادی واقع در جنوب حسکه انتقال داده است.

یک منبع ویژه به خبرنگار سانا گفت که دو  بالگرد آمریکایی  ۶۰  زندان داعشی را از زندان‌ موسوم به «نافکر» در شهر قامشلی به پایگاه‌های آمریکا در جنوب حسکه منتقل کردند.

منبع ویژه افزود: این زندانیان داعشی که اکثر آنها ملیتی عراقی و تونسی و سعودی دارند، فرماندهی موسوم به پلیس دیر الزور و فرمانده بخش آموزش و مسئول زندان‌های داعش را بر عهده داشتند.

نظامیان اشغالگر آمریکایی تروریست‌های داعش را از زندان‌های شهر الحسکه که تحت کنترل شبه نظامیان قسد است، به مناطق تحت اشغالگر آمریکا در سوریه منتقل می‌کنند تا با حمایت لجستیک و تسلیحاتی از این تروریست‌ها آنها را آماده انجام عملیات تروریستی علیه مناطق مسکونی و مواضع ارتش سوریه و تاسیسات حیاتی کنند.

 

 


 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها