کد خبر: 636884
تاریخ انتشار :

نظرات کاربران درباره هتل‌های دبی

هتل‌های دبی جزء معروف‌ترین هتل‌های خاورمیانه به‌شمار می‌آیند. برخی از این‌هتل مانند هتل حیات ریجنسی و هتل آوانی دبی را بررسی کردیم و نظرات کاربران را درباره این ‌هتل پرسیدیم تا بتوانیم با استفاده از تجربیات و نظرات این ‌افراد یک جمع‌بندی کلی از همه ویژگی‌های این‌ هتل‌ها را دراختیار شما بگذاریم.

نظرات کاربران درباره هتل‌های دبی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نظرات کاربران یکی از فاکتور‌هایی است که در زمانی مشخص می‌تواند اطلاعات بسیار خوب یا حتی بسیار جزئی را در‌اختیار مسافران بعدی قرار دهد. پس تا پایان این ‌مقاله با ما همراه باشید تا نگاهی به نظرات مسافرانی بیندازیم که قبلا در هتل های دبی اسکان داشته‌اند.

نظرات کاربران درباره هتل آوانی دبی

به گفته چندین کاربر که تجربه اقامت در هتل آوانی را داشته‌اند؛ این‌هتل مکانی تمیز است و خدمات بسیار خوبی ارائه می‌دهد. هتل آوانی در جایی خوب و در قلب دیره دبی واقع شده است.

به گفته کاربری دیگر کارکنان در امر پذیرش بسیار بی‌ادب هستند!

کاربر دیگری گفته است طبق تجربه من در این ‌هتل، اتاق‌ها بسیار تمیز هستند و نیروهای خدماتی می‌دانند چگونه کار خود را انجام دهند. اگر به کمک نیاز داشتید کارکنان هتل آوانی دبی به شما کمک کنند؛ مسئولان پذیرش مردمی مهربان و مسئولیت‌پذیر هستند.

یکی دیگر از کاربران گفته که هتل آوانی یکی از بهترین هتل‌های دبی با پرسنل عالی است. آن‌ها رفتاری بسیار دوستانه و مفید دارند. من شخصا از آن‌ها تشکر خواهم کرد!

فرد دیگری گفته موقعیت مکانی هتل آوانی خوب بود، استخر تمیزی کافی را داشت و برای استراحت بسیار مناسب بود. کارکنان در برخورد با مسافران اصول حرفه‌ای را رعایت می‌کردند. فقط باید حوله‌های خوب در استخر تهیه کنند؛ زیرا کیفیت حوله‌ها مناسب نبود.

1407

هتل آوانی، یک هتل پنج ‌ستاره و یکی از بهترین هتل‌های واقع‌در امارات است. این‌ هتل در اصلی‌ترین منطقه تجاری دبی قرار دارد. هتل آوانی دبی از تجهیزات و امکانات فراوانی برخوردار است؛ از‌جمله رستوران‌ها، کافی‌شاپ، باشگاه ورزشی، استخر و...

همچنین اتاق‌ها و سوئیت‌هایی با نمای زیبا دارد که بسته به سلیقه خود می‌توانید اتاق‌ها را انتخاب کنید.

نظرات کاربران درباره هتل حیات ریجنسی دبی

یکی از هتل‌های معروف دبی هتل حیات ریجسی است. در این‌ قسمت تعدادی از نظرات کاربران را درباره آن بررسی خواهیم کرد.

یکی از کاربران هتل حیات ریجنسی را این‌گونه توصیف می‌کند؛ هتلی عالی برای اقامت با قیمتی مناسب. این‌ هتل متاسفانه کمی با ایستگاه مترو فاصله دارد؛ اما اگر می‌خواهید از تاکسی و وسایل حمل‌‌ونقل دیگر استفاده کنید، هتل حیات ریجنسی دبی بسیار خوب است.

به گفته کاربری که در این‌ هتل اقامت داشته کارکنان این ‌هتل بسیار مودب بودند. با این‌که در ساعتی از شب به این‌ هتل رسیده بودند؛ اما همچنان کارکنان با صبوری و خوش‌رویی از آنان پذیرایی کردند.

کاربری دیگر درباره منظره این‌ هتل گفته اتاقی با منظره زیبا از دریا به ما داده شد. اتاق بسیار تمیز بود، همه امکانات موردنیاز را ارائه می‌داد و دکوراسیونی زیبایی داشت. سرویس اتاق عالی بود. بوفه‌های صبحانه عالی و برای همه رضایت‌بخش بودند. کادر پذیرش این هتل رفتاری محترمانه داشتند.

به گفته کاربری دیگر استخر شنا با دمای عالی گرم می‌شود. وای‌فای رایگان در همه مناطق هتل وجود داشت. تنها مشکل این‌ هتل این‌بود که در زمان اقامت من آسانسور به مشکل برخورد و کمی طول کشید تا آن را درست کنند.

1408

کاربر دیگری گفته هتل موردعلاقه من در دبی، هتل حیات ریجنسی است. موقعیت مکانی بسیار خوبی در دیره دارد و با تاکسی به‌آسانی به فرودگاه رفتم. بازار مرکزی دبی مال نزدیکی هتل است؛ همچنین اماکن شارجه و عجمان نیز فاصله کمی نسبت به هتل ریجنسی دارند.

شخص دیگری گفت هتل ریجنسی، هتلی بزرگ و مدرنی است؛ همه اتاق‌ها امکانات کافی داشتند، وای‌فای قوی در همه جای هتل قابل‌استفاده بود و مهم‌تر از همه کارکنان رفتاری حرفه‌ای داشتند.

یکی دیگر از کاربران گفته کارکنان خوش‌برخورد هستند. هتل ریجنسی اتاق‌های تمیزی دارد و غذای عالی و لذیذی در رستوران‌هایش سرو می‌شود. به‌طورکلی یک هتل فوق‌العاده و از بهترین هتل های دبی بدون هیچ شکایتی است.

هتل حیات ریجنسی

هتل حیات ریجنسی دبی ویژگی‌های زیادی دارد؛ از‌جمله این ‌ویژگی‌ها می‌توان به موقعیت مکانی عالی (یک کیلومتر تا بازار سوق طلایی دوبی و هشت کیلومتر با مرکز تجارت جهانی دو) اشاره کرد. همچنین با امکانات مختلف اتاق‌ها (تخت استاندارد، تلویزیون، حمام شخصی، چایی و قهوه‌ساز، وای‌فای رایگان و...) و امکانات تفریحی هتل (استخر، میز بیلیارد، باشگاه، زمین تنیس، آرایشگاه، سونا، جکوزی و ...) از نقاط قوت حیات ریجنسی هستند.

هتل‌های ذکر شده برای اقامتی راحت، گزینه‌های مناسبی هستند. همان‌طورکه گفته شد افراد زیادی درباره این‌ هتل‌ها نظر دادند و تجربیات خود را در این ‌هتل‌ها برای ما بازگو کردند؛ از رفتار کارکنان تا کمبودها و نکات مثبت آن‌ها.

شما قطعا برای تجربه سفری راحت و به‌یادماندنی می‌توانید در یکی از این‌ هتل‌ها اقامت داشته باشید. از طریق رزرو تورهای دبی از آژانس‌ها یا به‌صورت مستقل، در بهترین هتل های دبی اقامت کنید.

 

 

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها