کد خبر: 640353
تاریخ انتشار :

رژیم صهیونیستی یکشنبه طرح افزایش شهرک‌نشینان در جولان اشغالی را تصویب می‌کند

دولت رژیم صهیونیستی قصد دارد یکشنبه طرحی را برای افزایش تعداد شهرک نشینان در ارتفاعات جولان اشغالی سوریه تصویب کند.

رژیم صهیونیستی یکشنبه طرح افزایش شهرک‌نشینان در جولان اشغالی را تصویب می‌کند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

روزنامه اسرائیل الیوم اعلام کرد، دولت رژیم صهیونیستی امیدوار است که بتواند با ۳۱۷ میلیون دلار جولان اشغالی سوریه را به مرکز انرژی تجدیدپذیر در اسرائیل تبدیل کند.

دولت اسرائیل نشست هفتگی خود را یکشنبه در جولان برگزار خواهد کرد. در این نشست قرار است دولت با ارتقای سطح زیر ساخت و ایجاد محله‌های جدید و ایجاد حدود دو هزار فرصت شغلی موافقت کند.

دولت اسرائیل قصد دارد یک میلیارد شکل را برای این طرح سرمایه گذاری کند. این طرح در راستای تلاش مشترک وزارت مسکن، داخلی، حمل و نقل، گردشگری، اقتصاد، کشاورزی، آموزش، حمایت از محیط زیست و نهاد مسئول اراضی اسرائیل است.

این روزنامه نوشت: به محض موافقت با این طرح ۱۸۳ میلیون دلار برای برنامه‌ریزی و مسکن از جمله ایجاد ۳ هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی ظرف ۵ سال در شهرک "کتسرین" در جولان اختصاص دهد. همچنین قرار است با ایجاد چهار هزار منزل در شورای منطقه‌ای جولان و ۲ هزار واحد مسکونی در مناطق آصیف و مطار موافقت شود. این طرح به افزایش ۲۳۰۰۰ ساکن در منطقه جولان منجر خواهد شد. 

گدعون ساعر، وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی اعلام کرد: آینده جولان با عمل مشخص خواهد شد نه با حرف. ما فرصتی برای مشخص کردن آینده جولان به عنوان "بخشی جدایی ناپذیر از اسرائیل" داریم. ما یک هدف واقعی را در نظر داریم و آن دو برابر کردن تعداد ساکنان جولان است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها