کد خبر: 676031
تاریخ انتشار :

نامه فاطمی امین به دادستان درباره ادعای رشوه خودرویی

اکو ایران: وزیر صمت با ارسال نامه‌ای خطاب به دادستان کل کشور، درخواست کرد که به موضوع ادعای برخی نمایندگان مجلی مبنی بر واگذاری خودرو به تعدادی از نمایندگان در جریان استیضاح قبلی وی، رسیدگی شود.

نامه فاطمی امین به دادستان درباره ادعای رشوه خودرویی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش اکوایران، سیدرضا فاطمی امین - وزیر صنعت، معدن و تجارت - با ارسال نامه‌ای خطاب به محمدجعفر منتظری - دادستان کل کشور - از وی خواست به ادعای رشوه خودرویی رسیدگی کند. او این ادعا را «خبر نادرست» خوانده است.

در این نامه آمده است: «به استحضار می‌رساند روز گذشته خبر نادرستی مبنی بر واگذاری خودرو به نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت منتشر شد. چنین اتهام فسادی در شأن دولت مردمی و مجلس انقلابی نیست. با توجه به صدمه چنین اظهاراتی به اعتماد عمومی و تضعیف سرمایه اجتماعی کشور، خواهشمند است دستور فرمایید این موضوع در اسرع وقت بررسی و اقدامات قانونی جهت تعقیب قضایی خطاکاران انجام شود.»

برخی نمایندگان مجلس گفته‌اند در جریان منتفی شدن استیضاح قبلی فاطمی امین ۷۰ خودرو شاسی بلند در اختیار مجلس قرار گرفته است و هیات رئیسه باید ارتباط این مساله با موضوع‌ استیضاح را مشخص کند. 

این ادعا با تکذیب وزیر صمت و معاون پارلمانی رئیس‌جمهور روبه‌رو شد، اما نماینده دیگری گفته حراست مجلس مستندات این موضوع را در اختیار دارد و هیات رئیسه مجلس هم از آن آگاه است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها