کد خبر: 676850
تاریخ انتشار :

ادعای دستگیری فردی مرتبط با شبکه اینترنشنال در استان گلستان

اکو ایران: یک خبرگزاری نزدیک به دستگاه‌های امنیتی در خبری مدعی شد که «یکی از سر پل‌های شبکه تلویزیونی ایران اینترنشنال» در استان گلستان دستگیر شده است.

ادعای دستگیری فردی مرتبط با شبکه اینترنشنال در استان گلستان
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش اکوایران، خبرگزاری تسنیم نوشته: «یکی از مرتبطین اصلی شبکه تروریستی اینترنشنال در شهرستان گالیکش استان گلستان شناسایی و بازداشت شد». این خبرگزاری همچنین مدعی شده که «این متهم مامور جمع‌آوری، تولید و ارسال اخبار مخدوش و جعلی از استان گلستان بویژه شهرستان گالیکش بوده است.»

طبق اعلام این خبرگزاری، فرد بازداشت‌شده سابقه همکاری نزدیک با شبکه اینترنشنال دارد و در زمان اعتراضات پاییز گذشته «با هدف ایجاد آشوب و گسترش اعتراضات» در شبکه‌های اجتماعی به شدت فعال بوده است.

آنطور که این خبرگزاری نوشته، فرد بازداشت‌شده از سوی رسانه یادشده «ماموریت خط‌دهی به یکی از اشخاص مورد توجه رسانه» را عهده‌دار بوده است.

تسنیم با اشاره موضوع مسمومیت‌های سریالی در مدارس کشور هم نوشته «در غائله بدحالی دانش‌آموزان نیز نامبرده همراستا با پروژه القایی دشمنان در اتهام‌زنی مغرضانه به نظام نقش‌آفرینی کرده است.»

این دستگیری در حالی مطرح می‌شود که چند روز قبل شبکه تلویزیونی اینترنشنال در گزارشی مدعی شده بود که وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران قصد داشته یکی از خبرنگاران این شبکه را در خارج از کشور بازداشت کند؛ ادعایی که مقامات ایران واکنشی به آن نشان ندادند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها