کد خبر: 677669
تاریخ انتشار :

هشدار جهاد اسلامی به اسرائیل با موشک «بُراق ۸۵»

شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، با انتشار ویدئویی از موشک «بُراق ۸۵» به رژیم صهیونیستی هشدار داد.

هشدار جهاد اسلامی به اسرائیل با موشک «بُراق ۸۵»
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش مشرق، سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فسلطین، با انتشار ویدئویی از موشک «بُراق ۸۵» به رژیم صهیونیستی هشدار داد که سامانه‌های دفاعی‌اش به کاری نمی‌آیند.

به گزارش «روسیا الیوم» واحد رسانه‌ای «سرایا القدس» جمعه شب با انتشار این ویدئو از امکانات و توانمندی‌های موشک «بُراق ۸۵» را به نمایش درآورد که نشان می‌دهد که این موشک توان زدن اهدافی در زیر زمین را دارد.

این ویدئو با این پیام پایان می‌یابد که «فلاخن به کارتان نمی‌آید» که اشاره‌ای روشن به سامانه دفاعی «فلاخن داود» است.

بر اساس این ویدئو، این موشک توان حمل ۴۰ کیلو مواد منفجره را دارد و قطر آن ۲۲۰ میلی‌متر و بُرد آن ۸۵ کیلومتر است.

پیش‌تر جنبش جهاد اسلامی تأکید کرده بود که دشمن در پاسخ به حمله به خانه‌های مسکونی در غزه شاهد حملات راکتی بیشتری خواهد بود.

از بامداد سه شنبه، نوار غزه شاهد تنش و درگیری‌هایی است که به شهادت ۳۰ فلسطینی از جمله ۶ کودک و ۴ زن و ۵ تن از فرماندهان ارشد سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی انجامیده است.

تلاش‌های بین المللی برای کاهش تنش در نوار غزه هنوز به نتیجه‌ای نرسیده است.

شب گذشته، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل، ضمن اعلام ترور فرماندهان سرایا القدس گفت که اسرائیل در دو بخش هجومی و دفاعی درگیر جنگ است و خبر داد که سامانه‌های دفاعی با موفقیت توانسته‌اند یک راکت را در آسمان تل آویو منهدم کنند.

رسانه رسمی اسرائیل نیز اعلام کرد که نتانیاهو و «یوآف گالانت» وزیر جنگ ّاسرائیل، پس از برگزاری جلسه‌ای برای ارزیابی وضعیت امنیتی در نوار غزه، به ادامه حملات نظامی به غزه تا زمان لازم ادامه ضربات به جنبش جهاد اسلامی تصمیم گرفته اند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها