کد خبر: 678070
تاریخ انتشار :

انتقاد رژیم صهیونیستی از ایلان ماسک

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی «ایلان ماسک» مالک توئیتر را به علت اینکه «جورج سو روس» تاجر آمریکایی یهودی تبار را به «تنفر از بشریت» متهم کرد، مورد هجمه قرار داد.

انتقاد رژیم صهیونیستی از ایلان ماسک
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش مشرق، رژیم صهیونیستی «ایلان ماسک» میلیاردر معروف آمریکایی و مالک توئیتر را پس از اینکه «جورج سوروس» تاجر معروف آمریکایی یهودی‌تبار را به متنفر بودن از بشریت متهم کرد، مورد هجمه قرار داد و او را به یهودی‌ستیزی متهم کرد.

بر اساس گزارش روزنامه عبری هاآرتص، ایلان ماسک در صفحه کاربری خود در توئیتر نوشته بود که جورج سوروس «از بشریت متنفر است» و او را به «مگنیتو» شخصیت ابر شرور در مجموعه سریال «مردان ایکس» تشبیه کرده بود.

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در واکنش به این توئیت ماسک اعلام کرد: پس از توئیتی با رنگ و بوی یهودی‌ستیزی از سوی ایلان ماسک، مالک و مدیر عامل این شبکه اجتماعی، امروز کلمه «یهود» به در توئیتر به ترند تبدیل شد.

این وزارتخانه افزود: توئیت ماسک بلافاصله به بحث درباره تئوری توطئه یهودی‌ستیزی در توئیتر منجر شد.

حمله ماسک به سوروس چند روز پس از آن صورت گرفت که گزارش شد شرکت هلدینگ تأسیس شده توسط این میلیاردر آمریکایی-مجارستانی، سرمایه ۱۶ میلیون دلاری خود را از شرکت تسلای ماسک پس گرفته است.

ایلان ماسک قبلاً توسط سازمان‌های صهیونیستی - آمریکایی مورد انتقاد قرار گرفته بود با این اتهام که پس از خریداری توئیتر در اکتبر گذشته در یک معامله ۴۴ میلیارد دلاری، برای مهار «یهود ستیزی» و «نژادپرستی» دراین شبکه اجتماعی به اندازه کافی تلاش نکرده است.

به گفته رسانه‌های عبری، اما این نخستین بار است که یک نهاد رسمی صهیونیستی مستقیماً از ایلان ماسک انتقاد کرده و حتی او را به یهودستیزی متهم می‌کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها