کد خبر: 678223
تاریخ انتشار :

ساکنان غزه راهپیمایی پرچم برگزار می‌کنند

فلسطینیان ساکن نوار غزه عصر امروز پنجشنبه همزمان با راهپیمایی پرچم شهرک‌نشینان صهیونیست، راهپیمایی پرچم برگزار می‌کنند.

ساکنان غزه راهپیمایی پرچم برگزار می‌کنند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، ساکنان نوار غزه همزمان با راهپیمایی  تحریک‌آمیز  پرچم  صهیونیست‌ها ، در شرق غزه راهپیمایی پرچم برگزار می‌کنند.

قرار است هزاران  فلسطینی در این راهپیمایی شرکت کنند و طی آن پرچم فلسطین را به اهتزاز درآورند.

این راهپیمایی برای نشان دادن تعهد فلسطینیان به سرزمین و مقدسات خود و همچنین مخالفت با اقدامات تحریک‌آمیز شهرک نشینان صهیونیستی صورت می‌گیرد.

گروه‌های فلسطینی  نیز از مردم فلسطین خواستند تا همزمان  با  برگزاری راهپیمایی پرچم صهیونیست‎‌ها، پرچم فلسطین را در هر جایی که هستند به ویژه در قدس به اهتزاز درآورند.

وزارت امور خارجه اردن درباره وخامت اوضاع  و تشدید تنش‌ها  به دنبال راهپیمایی پرچم  صهیونیست‌‌ها  هشدار  داد و گفت که اسرائیل هیچ حاکمیتی بر قدس و اماکن مقدس فلسطین ندارد.

 وزارت امور خارجه اردن در بیانیه‌ای مطبوعاتی امروز پنج‌شنبه، اجازه دادن یکی از اعضای کابینه اسرائیل برای یورش به مسجدالاقصی و انجام اقدامات تحریک‌آمیز در آن را محکوم کرد.

بیشتر بخوانید

25 عملیات مقاومتی فلسطینیان علیه صهیونیست‌ها در 24 ساعت گذشته

هشدار تشکیلات خودگردان فلسطین درباره برگزاری « راهپیمایی پرچم»

رژیم صهیونیستی طی کمتر از 5 ماه 135 فلسطینی را به شهادت رساند

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) با اشاره بر اینکه نبرد با اشغالگران اسرائیل بر سر هویت مسجد مبارک الاقصی همچنان ادامه دارد، تأکید کرد هرگز اجازه اجرای طرح‌های شوم دشمن صهیونیستی برای سیطره بر مسجدالاقصی از خلال برگزاری راهپیمایی پرچم یا تعرض مکرر شهرک‌نشینان به این مسجد را نخواهد داد.

رسانه‌های فلسطینی با انتشار تصاویری از اهتزاز پرچم فلسطین در مرز با لبنان خبر دادند.

صدها شهرک‌نشینان اشغالگر صهیونیست در آستانه برگزاری راهپیمایی تحریک آمیز پرچم در شهر قدس، صبح امروز پنج شنبه تحت حمایت نظامیان صهیونیست به مسجد الاقصی یورش بردند.

راهپیمایی پرچم به‌مناسبت سالروز اشغال بخش قدیمی قدس اشغالی توسط رژیم صهیونیستی در جنگ 1967 برگزار می‌شود. صهیونیست‌ها مدعی هستند که شهر قدس به‌صورت کامل، پایتخت این رژیم جعلی است، ولی مردم فلسطین تأکید دارند که قدس پایتخت کشور آنان خواهد بود.

این در حالی است که رژیم صهیونیستی در آستانه برگزاری راهپیمایی تحریک آمیز پرچم در قدس اشغالی، این شهر را به پادگان نظامی تبدیل کرد.

پلیس رژیم صهیونیستی به منظور تامین امنیت راهپیمایی پرچم بیش از سه هزار نفر از نیروهای خود را در شهر قدس مستقر و همچنین اقدام به نصب ایست بازرسی های سیار در شهر قدس به ویژه بخش قدیمی این شهر و محله باب العامود کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها