کد خبر: 678762
تاریخ انتشار :

ممنوعیت ورود مواد خام به غزه توسط اسرائیل با ادعای کاربری در صنایع نظامی

کابینه رژیم صهیونیستی با وضع قانونی عجیب، ورود مواد خام دارای کاربری دوگانه به نوار غزه را با این ادعا که ممکن است توسط مقاومت به کار گرفته شوند، ممنوع اعلام کرد.

ممنوعیت ورود مواد خام به غزه توسط اسرائیل با ادعای کاربری در صنایع نظامی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، کابینه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی طبق درخواست یکی از نمایندگان احزاب راستگرای افراطی اعلام کرد که از این پس ورود برخی از مواد خام که ممکن است به دلیل کاربری های دوگانه، توسط گروه های مقاومت در صنایع نظامی به کار گرفته شوند را ممنوع می سازد.

این قانون براساس طرح پیشنهادی «اوریت استروک»، وزیر ماموریت های داخلی و از نمایندگان حزب نژادپرست و راستگرای افراطی «صهیونیسم مذهبی»، به تصویب کابینه رژیم صهیونیستی رسیده است.

این وزیر نژادپرست از نتانیاهو خواست تا کلیه مقامات مسئول در این امر به سرعت در جریان جزئیات این قانون قرار گیرند تا بدین شکل مانع از انتقال مواد خام به نوار غزه شوند.

بیشتر بخوانید

هشدار درباره وقوع فاجعه انسانی در نوار غزه/ نیروگاه برق تا دوشنبه بیشتر سوخت ندارد

مذاکرات پنهانی محمود عباس با صهیونیست‌ها بر سر توسعه میدان گازی غزه

قانون مربوط به ممنوعیت ورود مواد خام به نوار غزه از زمان محاصره این باریکه توسط رژیم صهیونیستی در سال 2006 به اجرا در آمده بود اما در زمان کابینه پیشین این رژیم به رهبری نفتالی بنت و یائیر لاپید به طور موقت لغو شد و اکنون با تصویب این قانون جدید، بار دیگر به مرحله اجرا درمی آید.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها