کد خبر: 679369
تاریخ انتشار :

کشته شدن نظامی صهیونیست در رزمایش ارتش رژیم صهیونیستی

رسانه‌های عبری زبان از کشته شدن یک نظامی صهیونیست در جریان رزمایش روز گذشته ارتش رژیم صهیونیستی خبر دادند.

کشته شدن نظامی صهیونیست در رزمایش ارتش رژیم صهیونیستی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش مشرق، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از هلاکت یک سرباز زن صهیونیست در یگان مرزی در جریان رزمایش روز گذشته این رژیم خبر دادند.

بر اساس این گزارش، نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی بعد از کشته شدن این نظامی صهیونیست، رزمایش مذکور را متوقف و تحقیقات خود را در این خصوص آغاز کرده‌اند.

خبرنگار نظامی شبکه ۱۱ تلویزیون رژیم صهیونیستی روز دوشنبه اعلام کرد که رزمایش جدید ارتش این رژیم با مشارکت همه یگان‌های زمینی، هوایی و دریایی دو هفته به طول خواهد انجامید.

ایتای بلومنتال تاکید کرد که نیروی هوایی، زمینی و دریایی ارتش رژیم صهیونیستی در این مانور که قرار است از شمال تا جنوب اراضی اشغالی برگزار شود، مشارکت خواهند داشت.

منابع عبری زبان تاکید کردند که هدف اصلی برگزاری این مانور شبیه‌سازی جنگ در چند جبهه است. رژیم صهیونیستی قرار است همزمان با برگزاری این مانور مسیر پرواز هواپیماهای مسافربری در اراضی اشغالی را هم تغییر دهد.

در روزهای اخیر رسانه‌های صهیونیستی درباره وقوع جنگی همه‌جانبه علیه این رژیم از چندین جبهه مختلف هشدار داده و اذعان کرده‌اند که صهیونیست‌ها برای چنین جنگی آمادگی ندارند.

این رزمایش ارتش رژیم صهیونیستی در حالی برگزار می‌شود که به تازگی اسحاق بریک، ژنرال سابق این رژیم در گفتگو با معاریو با اعتراف به عدم آمادگی رژیم صهیونیستی در ورود به یک جنگ منطقه‌ای نسبت به احتمال افزایش تنش‌ها در جبهه‌های شمالی و جنوبی فلسطین اشغالی، به ویژه احتمال درگیری با حزب‌الله هشدار داد.

بریک سخنان اخیر هرتسی هالیوی، رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی را حاکی از بروز رخ‌دادهایی درون ارتش رژیم صهیونیستی دانست که بیم و هراس ارتش رژیم صهیونیستی نسبت به اقدامات دبیر کل حزب‌الله را به اثبات می‌رساند؛ اقداماتی که صهیونیست‌ها از آن بی‌اطلاع‌اند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها