کد خبر: 679423
تاریخ انتشار :

روسیه: حمایت غرب از اوکراین این کشور را به سمت تروریسم سوق می‌دهد

روسیه اعلام کرده که حمایت غرب از اوکراین رهبری این کشور را به سمت اقدامات بی پروا از جمله تروریسم سوق می‌دهد.

روسیه: حمایت غرب از اوکراین این کشور را به سمت تروریسم سوق می‌دهد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، وزارت خارجه روسیه امروز سه‌شنبه اعلام کرد: حمایت غرب از رژیم کی‌یف رهبری اوکراین را به تدریج به سمت اقدام‌های بی پروا از جمله تروریسم سوق می‌دهد.

این وزارتخانه همچنین با اشاره به حملات پهپادی امروز به پایتخت روسیه افزود که حملات به مسکو با هدف گسترش ترس در میان غیرنظامیان انجام شده است.

بیشتر بخوانید

تحولات اوکراین| ناکافی بودن تانک و هواپیمای ارتش اوکراین برای آغاز ضد حمله

دیمیتری پسکوف، دبیر مطبوعاتی رئیس جمهوری روسیه امروز سه شنبه عملکرد سامانه های پدافند هوایی با توجه به حملات گسترده پهپادهای اوکراینی به  مسکو و حومه آن را بسیار خوب ارزیابی کرد.

پسکوف در پاسخ به سئوالی در این باره گفت: «من فقط می توانم بگویم که پدافند هوایی پایتخت به خوبی عمل کرده و این حملات را با موفقیت دفع کرد. تمامی بخش‌ها به درستی وظایف خود را انجام دادند و سیستم دفاع هوایی مسکو به خوبی کار کرد.»

سخنگوی کرملین همچنین یادآور شد که در رابطه با وقوع این حمله، روز کاری ولادیمیر پوتین زودتر از معمول آغاز شد. به گفته وی، پوتین به سرعت اطلاعات لازم را از وزارت دفاع، سرگئی سوبیانین، شهردار مسکو، آندری واروبیوف فرماندار منطقه مسکو و وزارت حوادث غیرمترقبه دریافت کرده و دستورات لازم را به آنها داد. 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها