کد خبر: 681538
تاریخ انتشار :

سقوط واگن‌های سمی قطار داخل رودخانه بر اثر فروریختن پلی در آمریکا

بر اثر فروریختن پلی در مونتانای آمریکا، قطاری با محموله مواد سمی به داخل رودخانه یلو ستون سقوط کرد.

سقوط واگن‌های سمی قطار داخل رودخانه بر اثر فروریختن پلی در آمریکا
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، روز شنبه بر اثر فروریختن پلی در مونتانای آمریکا، هفت واگن قطاری که محموله آسفالت و گوگرد مذاب داشت، به داخل رودخانه یلوستون سقوط کرد.

شرکت باربری مونتانا که مسئول بهره برداری از این قطار بود، اعلام کرد دو واگن که حامل هیدور سولفات سدیم و نمک اسیدی بودند، به داخل آب سقوط نکردند و بررسی های اولیه هوایی نشان می دهد که مواد شیمیایی این دو واگن به داخل آب نریخته است.  

این شرکت تصریح کرد که این حادثه هیچ تلفات جانی نداشته است و خدمه قطار در سلامت هستند.

رسانه های محلی گزارش دادند تمام نهادها و ارگان مسئول در حال همکاری برای رسیدگی به این حادثه و کشف علت وقوع حادثه هستند. مقامات هنوز مطمئن نیستند که اول چه اتفاقی افتاده؛ خروج قطار از خط یا تخریب پل.

براساس این گزارش، بر اثر این حادثه بخش هایی از رودخانه بسته شده و مقامات مربوطه در حال اتخاذ اقدامات احتیاطی مناسب هستند.

این نخستین باری نیست که برای قطارهای حامل مواد سمی و خطرناک در آمریکا اتفاقاتی می افتد. چندی قبل یک قطار باری حامل مواد خطرناک در ایالت مین آمریکا از ریل خارج شد و آتش گرفت و منجر به زخمی شدن سه تن از کارکنان راه آهن منطقه شد.

پیش از آن نیز نیز بر اثر خروج یک قطار باری از خط در روستای فلسطین شرقی در اوهایوی آمریکا، ساکنان منطقه تخلیه و آتش عظیمی ایجاد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها