کد خبر: 681606
تاریخ انتشار :

طرح امنیتی حشد شعبی ویژه عید قربان در دیالی عراق

حشد شعبی عراق از طرح امنیتی ویژه عید قربان در استان دیالی در شرق این کشور خبر داد.

طرح امنیتی حشد شعبی ویژه عید قربان در دیالی عراق
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، «صادق الحسینی»، از فرماندهان حشد شعبی عراق از آماده باش دو هزار نیروی حشد شعبی در چارچوب طرح عید قربان در 13 منطقه از دیالی خبر داد.

وی اعلام کرد:  فرماندهی ستاد عملیات حشد شعبی در دیالی، طرح امنیتی عید قربان را با هماهنگی با فرماندهی ستاد عملیات مشترک  تدارک دیده است. دو هزار نیروی حشد شعبی از تیپ های رزمی مختلف برای انجام وظیفه در 13 منطقه از دیالی برای تامین امنیت جاده‌ها، مراقد، آرامگاه‌ها و گردشگاه‌ها در حالت آماده باش قرار دارند.

بیشتر بخوانید

عملیات امنیتی حشد شعبی در دیالی عراق

تعداد شهدای قربانیان حمله داعش به دیالی عراق به 8 نفر رسید

حمله تروریستی داعش به دیالی عراق با سوء استفاده از شرایط جوی

این فرمانده حشد شعبی اشاره کرد که طرح عید قربان از سوی اتاق هماهنگی بین تشکیلات مختلف در دیالی از جمله حشد شعبی مدیریت می‌شود. وی تصریح کرد که هدف از این طرح جلوگیری از وقوع هرگونه تخلف امنیتی در استان است.

کشته شدن سه تروریست در کرکوک

«جبار نعمیه الطائی» فرمانده عملیات کرکوک از کشته شدن سه تروریست در کرکوک خبر داد.

از سوی دیگر واحد اطلاع رسانی امنیتی عراق  هم اعلام کرد که بنابر دستورات فرماندهی ستاد عملیات مشترک عراق مبنی بر تشدید تلاش اطلاعاتی و جمع آوری اطلاعات از عناصر تروریستی، 3 تروریست در منطقه « ترکلان» در استان کرکوک رصد شدند.

بنابر این اطلاعات، نیروهای ارتش عراق در منطقه حاضر شده و با این عناصر درگیر شدند که منجر به هلاکت آنها و انفجار کمربند انفجاری شد.

حمله بقایای داعشی به جنوب شرق تکریت

یک منبع امنیتی در استان صلاح الدین عراق از حمله داعش به نیروهای پلیس در جنوب شرق تکریت خبر داد که بر اثر آن یک نظامی کشته و دو نفر دیگر زخمی شدند.

این منبع اعلام کرد که تکفیری‌ها یک مرکز وابسته به تیپ 17 پلیس عراق را در حومه «الدور» در نزدیکی ورزشگاهی در جنوب شرق تکریت هدف قرار دادند.

داعش از سلاح های مختلف برای حمله استفاده کردند و نیروهای پلیس پس از رسیدن نیروهای کمکی، تروریست‌ها را مجبور به فرار کردند.

حمله به مواضع داعش در شمال سامراء

سرایا السلام در بیانیه‌ای از حمله به مواضع داعش در «الحویجات» در شمال شهر سامراء خبر داد. در بیانیه سرایا السلام آمده است: پس از دریافت اطلاعات، عملیاتی انجام شد و طی آن ضربات مهلکی به داعش وارد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها