کد خبر: 682224
تاریخ انتشار :

نقشه رژیم صهیونیستی برای اردوگاه جنین

منابع آگاه در نیروهای مقاومت فلسطین از نقشه رژیم صهیونیستی علیه اردوگاه جنین خبر دادند.

نقشه رژیم صهیونیستی برای اردوگاه جنین
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش مشرق، منابع آگاه در نیروهای مقاومت فلسطین اعلام کردند که ارتش رژیم صهیونیستی قصد دارد اردوگاه جنین را از محیط اطراف آن جدا کند.

این منابع تاکید کردند: صهیونیست‌ها قصد دارند با تخریب مسیرهای منتهی به اردوگاه جنین، این اردوگاه را از مناطق اطراف آن جدا کرده و دور آن موانع ایجاد کنند.

آنها تصریح کردند: نیروهای ویژه ارتش رژیم صهیونیستی که به تجهیزات زرهی مجهز هستند، تاکنون نتوانسته اند وارد اردوگاه جنین شوند.

این منابع اضافه کردند: این نیروها تنها در اطراف اردوگاه جنین مستقر شده اند. بخشی از عملیات نظامی رژیم صهیونیستی، زیرساخت‌های شهر و اردوگاه جنین را هدف قرار داده است.

آنها افزودند: کاملاً مشخص است که صهیونیست‌ها قصد دارند از اردوگاه جنین انتقام بگیرند. روحیه نیروهای مقاومت فلسطین بسیار بالا است و شاهد یک اتحاد میان آنها در میدان نبرد هستیم.

یکی از رهبران گردان‌های القدس تیپ جنین نیز اعلام کرد که نیروهای مبارز فلسطینی و دیگر گروه‌های مقاومت، حماسی‌ترین مقاومت را در برابر دشمن صهیونیستی رقم خواهند زد.

وی در گفتگو با شبکه فلسطین الیوم تصریح کرد: هنوز غافلگیری‌های زیادی داریم که دشمن صهیونیستی را به وحشت خواهد انداخت. به نتانیاهوی احمق و فرماندهان احمق ارتش رژیم صهیونیستی می‌گوئیم که ما هنوز شروع نکرده ایم.

این فرمانده فلسطینی تاکید کرد: ما به ایستادگی ساکنان جنین که جان بر کف برای حمایت از سرزمین فلسطین و مقاومت فلسطین در میدان حاضر شده اند افتخار می‌کنیم.

وی اضافه کرد: از تمام نیروهای مقاومت و آزادگان در کرانه باختری و اراضی اشغالی فلسطین می‌خواهیم به این میدان حماسی بپیوندند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها