کد خبر: 686659
تاریخ انتشار :

شیخ نعیم قاسم: مقاومت پروژه تکفیری ها را ناکام گذاشت/ راه امام موسی صدر ادامه دارد

معاون دبیرکل حزب‌الله با تاکید بر اینکه پروژه تکفیری ها در لبنان به لطف مثلث طلایی ارتشT ملت و مقاومت ناکام ماند گفت، راه امام موسی صدر را زیر پرچم امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای ادامه می‌دهیم.

شیخ نعیم قاسم: مقاومت پروژه  تکفیری ها را ناکام گذاشت/ راه امام موسی صدر ادامه دارد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب الله طی سخنانی در یک مراسم یادبود به فتنه افروزی‌ها و تلاش غرب و آمریکا برای ترویج ناهنجاری‌های اخلاقی در میان ملت‌ها اشاره و تاکید کرد، مبارزه با پروژه‌های فساد و نابودی آنها یک امر واجب و ضروری است.

شیخ نعیم قاسم افزود، همجنس‌گرایی که غرب آن را ترویج می‌کند، یک مشکل بیولوژیکی نیست؛ بلکه یک انتخاب شخصی است، مانند کسانی که مواد مخدر را انتخاب می‌کنند. مسلما نه مسلمانان و نه مسیحیان هرگز این پروژه‌های فاسد و منحرفانه را قبول ندارند.

مثلث طلایی ارتش و ملت و مقاومت پروژه تکفیری‌ها را در لبنان ناکام گذاشت

وی تصریح کرد، امروز در سالگرد آزادسازی دوم لبنان و سقوط پروژه تکفیری قرار داریم؛ پروژه‌ای که هدف آن تحریف اسلام از مسیر حقیقی و صحیح آن بود. تکفیری‌ها می‌خواستند اسلام را از مسیر واقعی آن منحرف کرده و در زمین فساد و ویرانی و کشتار به پا کرده و انسان‌ها را نابود کنند. تکفیری‌ها به هیچ کس-چه مسیحی و -چه مسلمان اعم از شیعه و سنی رحم نکرده و همه را قتل عام و آنها را از روستاهای خود آواره کرده و کودکان را کشتند. حتی تعداد افرادی که از میان اهل تسنن به دست تکفیری‌ها قتل عام شدند بیشتر از دیگر مولفه‌ها بود.

این مقام حزب‌الله تصریح کرد، تکفیری‌ها می‌خواستند منطقه بقاع و شمال لبنان را به هم پیوند بزنند تا این منطقه را بخشی از دولت ادعایی و منحرف خودشان قرار دهند اما پروژه آنها به لطف مثلث طلایی ارتش و ملت و مقاومت نابود شد. این پروژه قبل از اینکه به نتیجه برسد از هم پاشید و ما توانستیم چهره واقعی اسلام اصیل محمدی را به نمایش بگذاریم.

راه امام موسی صدر را زیر پرچم امام خمینی و امام خامنه‌ای ادامه می‌دهیم

شیخ نعیم قاسم در بخش دیگری از سخنان خود به سالگرد ربوده شدن امام موسی صدر و دو تن از همراهانش در لیبی در 31 آگوست 1978 اشاره و اعلام کرد، رژیم جنایتکار لیبی این جنایت را مرتکب شد. آنها بعد از اینکه شخصیت عزیز و مقتدر و با متانت امام موسی صدر را دیدند متوجه شدند که او می‌تواند معادلات را تغییر دهد. امام موسی صدر که ما راه او را زیر پرچم امام خمینی (ره) و نیز امام خامنه‌ای ادامه می‌دهیم، کسی است که معادلات منطقه را ترسیم کرد و همواره به دنبال گفتگو به دور از پروژه‌های فرقه‌ای بود.

بیشتر بخوانید

شیخ نعیم قاسم: حادثه کحاله در چارچوب فتنه‌انگیزی در لبنان است

شیخ نعیم قاسم: مقاومت تکیه‌گاه ارتش لبنان است/ "مقبولیت عمومی" ملاک اصلی انتخاب رئیس جمهور

معاون دبیر کل حزب‌الله بر مبارزه با فساد در همه اشکال آن جهت محافظت از کشور و مردم تاکید و اعلام کرد، هیچ عنوان واحد و خاصی برای فساد وجود ندارد و فساد می‌تواند در همه سطوح سیاسی،اجتماعی، آموزشی و اخلاقی وجود داشته باشد و کسانی که در معرض فساد قرار بگیرند به هر طریقی در آن غرق می‌شوند.

غرب و آمریکا به دنبال ترویج فساد در لبنان هستند

وی ادامه داد، دفاع از فساد و مشروعیت بخشیدن به آن موجب آسیب به لبنان می‌شود. این فساد است و فساد مخالف قوانین بوده و دفاع از فساد به معنای مشروعیت بخشیدن به آسیب به ارزش‌ها و ایجاد هرج و مرج در کشور با هدف اجرای پروژه‌های دشمنان است. ترویج فساد اخلاقی در چارچوب تلاش‌های دشمن برای رواج همجنس گرایی و سایر ناهنجاری‌های اخلاقی در کشور ماست.

شیخ نعیم قاسم گفت، ثابت شده برخلاف چیزی که برخی ادعا می‌کنند، هم‌جنس‌گرایی یک مشکل بیولوژیک نیست بلکه یک انتخاب شخصی است؛ مانند کسانی که اعتیاد به مواد مخدر را انتخاب می‌کنند و در نهایت نابود می‌شوند.

وی با انتقاد از اقدام برخی نمایندگان لبنان جهت لغو جرم‌انگاری هم‌جنس‌گرایی در این کشور تاکید کرد، اینکه برخی می‌گویند هم‌جنس‌گرایی نباید جرم‌انگاری شود بدان معناست که در گام نخست آنها این عمل زشت را امری طبیعی می‌دانند و سپس این حق را به خود می‌دهند که برای حمایت از همجنس‌گرایان تظاهرات به پا کنند و حتما بعد از آن از وزارت آموزش و پرورش لبنان درخواست می‌کنند که برنامه‌ای برای آموزش همجنس‌گرایی طراحی کند! این یعنی آنها به دنبال نابودی ساختار خانواده در لبنان هستند تا لبنان تبدیل به کشوری بی‌هویت و بی‌اخلاق شود.

این مقام حزب‌الله تاکید کرد، همجنس گرایی یک پروژه فرهنگی و آموزشی برای غرب است و آمریکا و اروپا امروز روی فرهنگ غرق کردن انسان در جسم خود به دور از ارزش‌ها و اصول و اخلاقیات کار می‌کنند. این‌ها همان کسانی هستند که کتاب مقدس مسلمانان را به بهانه آزادی بیان آتش می‌زنند.

شیخ نعیم قاسم همچنین مواضع «محمد وسام المرتضی» وزیر فرهنگ دولت موقت لبنان در رد و محکومیت هم‌جنس‌گرایی و ناهنجاری‌های اخلاقی در این کشور را ستوده و از سیاستمداران و مقامات لبنان خواست تا برای مبارزه با این تحریفات، برنامه جامعی برای تقویت آگاهی‌بخشی به ویژه برای جوانان و نوجوانان طراحی کنند تا از این فتنه‌ها و پروژه‌های فساد غرب و آمریکا دور بمانند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها