کد خبر: 688695
تاریخ انتشار :

رئیس جمهور: آزادی زندانیان آمریکایی با دلایل انسان دوستانه بود

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری ایران در گفتگو با رسانه آمریکایی در نیویورک گفت که آزادی زندانیان آمریکایی با دلایل انسان دوستانه صورت گرفته است.

رئیس جمهور: آزادی زندانیان آمریکایی با دلایل انسان دوستانه بود
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، در ویدئویی که فرید زکریا مجری شبکه خبری سی‌ان‌ان از گفتگویش با رئیس جمهوری منتشر کرد، رئیسی گفت: آزادی 5 زندانی آمریکایی با دلایل کاملا انسان دوستانه انجام شده است.

وی همچنین تاکید کرد دارایی‌های آزاد شده متعلق به مردم ایران است و تهران متعهد به هزینه کردن آنها بمنظور برآورده کردن نیازهایش است.

رئیس جمهوری در پاسخ به سوال مجری در مورد توافق تبادل زندانیان بین ایران و آمریکا بیان کرد: موضوع تبادل زندانیان که در سوال شما مطرح شد، ما کاری را انجام دادیم که ناشی از انگیزه‌های انسان دوستانه بود.

رئیسی در خصوص زندانی‌ها توضیح داد: آن افرادی که در آمریکا زندانی شده بودند، تا جایی که ما مطلع شدیم، اطلاعاتمان نشان داد که آنها به صورت ناعادلانه زندانی شدند اما افرادی که در ایران زندانی شدند جرم مرتکب شدند. شکایات از طریق حقوقی پیگیری شد و آنها محکوم شدند.

 وی ادامه داد: یک فرصتی برای انجام این تبادل پیش آمد و این تبادل همانطور که گفتم کاملا ناشی از دلایل انسان دوستانه بود و من فکر می کنم این دستاورد باعث خوشحالی خانواده‌های زندانیان شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها