کد خبر: 688758
تاریخ انتشار :

عملیات‌های گسترده رزمندگان سر آیا القدس علیه نظامیان صهیونیست در کرانه باختری

شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی از مقابله گردان‌های وابسته به سر آیا القدس در کرانه باختری با نظامیان رژیم اشغالگر خبر داد.

عملیات‌های گسترده رزمندگان سر آیا القدس علیه نظامیان صهیونیست در کرانه باختری
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «سرایا القدس» (شاخه نظامی جنش جهاد اسلامی فلسطین) در کرانه باختری اعلام کرد که صبح امروز پنجشنبه رزمندگان سرایا القدس در گردان «طوباس» با نظامیان و خودروهای نظامی رژیم اشغالگر که به طوباس (در جنوب جنین واقع در کرانه باختری) یورش آورده بودند، مقابله کردند.

سرایا القدس در بیانیه‌ای اعلام کرد، رزمندگان گردان طوباس در چند محور با نظامیان رژیم اشغالگر درگیر شدند و توانستند چند بمب منفجر کرده و چندین کمین در مسیر خودروهای ارتش رژیم صهیونیستی قرار دهند که آسیب زیادی به آنها وارد کرد. همچنین ضربات مستقیمی به صفوف نظامیان دشمن وارد شد.

بر اساس این بیانیه، رزمندگان دیگر گروه‌های وابسته با سرایاالقدس نیز از برادران خود در گردان طوباس حمایت کردند و با نظامیان دشمن درگیر شده و عملیات گسترده‌ای انجام دادند.

در ادامه این بیانیه آمده است، همچنین رزمندگان گردان طولکرم نیز صبح امروز توانستند در یک عملیات فشرده تیراندازی، یک ایست‌بازرسی و یک برج نظامی ارتش رژیم اشغالگر را هدف قرار دهند.

بیشتر بخوانید

یورش نظامیان اسرائیلی به اردوگاه جنین/شماری از نظامیان صهیونیست زخمی‌شدند

سرایا القدس: تصمیم ما تسلیح کل کرانه باختری است

سرایا القدس خطاب به ملت فلسطین اعلام کرد، گردان‌های پیروز شما با همه تشکیلات و گروه‌های خود در کرانه باختری اشغالی به عهد و پیمان خود وفادار خواهند ماند و راه و روش شهدا و رهبران مقاومت را حفظ خواهیم کرد.

شاخه نظامی جهاد اسلامی همچنین بر آمادگی برای دفاع از مردم فلسطین و وارد کردن خسارت به دشمن در همه جبهه‌ها تاکید کرد.

یورش گسترده نظامیان صهیونیست به کرانه باختری

از سوی دیگر خبرگزاری شهاب از یورش نظامیان رژیم اشغالگر به مناطق مختلف کرانه باختری خبر داد که طی آن درگیری‌ گسترده‌ای میان فلسطینیان با نظامیان صهیونیست رخ داد. اشغالگران با حمله به اردوگاه «الجلزون» در شمال رام‌الله دو جوان فلسطینی را بازداشت کردند و بعد از درگیری‌هایی که رخ داد 4 جوان فلسطینی در این اردوگاه زخمی شدند.

همچنین در حمله نظامیان رژیم اشغالگر به طولکرم 2 جوان دیگر فلسطینی بازداشت شدند. تعدادی از نظامیان صهیونیست همچنین به نابلس یورش بردند و درگیری بزرگی میان آنها با جوانان فلسطینی رخ داد و یک جوان فلسطینی نیز بازداشت شد.

در پی حمله صهیونیست‌ها به بیت لحم نیز 2 جوان فلسطینی بازداشت شدند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها