کد خبر: 688903
تاریخ انتشار :

بالن‌های آتشزا بلای جان صهیونیست‌ها

ارسال بالن‌های آتش‌زا به سمت اراضی اشغالی بلای جان صهیونیست‌ها شده است و ترس از واکنش مقاومت فلسطین لحظه‌ای تل آ وی و را رها نمی‌کند.

بالن‌های آتشزا بلای جان صهیونیست‌ها
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش مشرق، رسانه صهیونیستی کان اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی خود را برای احتمال تشدید تنش با نوار غزه و حملات راکتی در پی حوادث اخیر در نواحی مرزی شرق غزه آماده می‌کند.

بر اساس این گزارش، ارتش روز گذشته پس از ارسال بالن‌های آتش‌زا به سمت اراضی اشغالی و تیراندازی به سمت نظامیان این رژیم، ۳ پایگاه حماس را در نزدیکی نوار مرزی غزه هدف حمله قرار داد.

منبع مذکور تاکید کرد که در نتیجه ارسال بالن‌های آتش‌زا و انفجار نارنجک‌های دست‌ساز، آتش‌سوزی‌هایی در شهرک‌های صهیونیستی اطراف غزه اتفاق افتاد و این اتفاقات همزمان با سخنرانی بنامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مجمع عمومی سازمان ملل انجام گرفت.

در همین حال، پایگاه خبری عبری زبان والا نیز گزارش داد که ارتش به هر شیوه‌ای تلاش می‌کرد تا حقیقت آتش‌سوزی‌ها در اطراف شهرک‌های صهیونیستی را مخفی نگه دارد اما سازمان آتش‌نشانی همه چیز را برملا کرده و اعلام کرد که علت آتش‌سوزی‌ها بالن‌های آتش‌زای ساکنان غزه بوده است.

منبع مذکور تصریح کرد که این مسئله ارتش را در وضعیت سخت و دشواری قرار داد و در نهایت دستور بمباران اهدافی در نوار غزه صادر شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها