کد خبر: 689664
تاریخ انتشار :

ترامپ: دادگاه برای من پاپوش دوخته است

دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا پیش از برگزاری دادگاه رسیدگی به پرونده کلاهبرداری‌اش گفت که دادگاه برای او پاپوش دوخته است.

ترامپ: دادگاه برای من پاپوش دوخته است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، ترامپ امروز دوشنبه همزمان با ورود به دادگاه نیویورک مدعی شد که این دعوی ادامه بزرگترین پرونده سازی و پاپوش در تمام دوران‌ها است.

 رئیس جمهور سابق با انتقاد از افرادی که او را تحت تعقیب قرار می‌دهند، این پرونده را شیادی و حقه بازی خواند. ترامپ مدعی است که هدف از رسیدگی به این پرونده نابود کردن شخصیت وی است.

وی اضافه کرد: هیچ جرمی وجود ندارد. جرم علیه من صورت گرفته زیرا ما یک دادستان منطقه‌ای فاسد داریم، ما یک دادستان کل فاسد داریم و تمام اینها از وزارت دادگستری آمریکا که این را در واشنگتن هماهنگ کرده، نشات می‌گیرد، چرا که من نامزد پیشتاز هستم.

ترامپ به عنوان یکی از نامزدهای ریاست جمهوری سال 2024 اشاره کرد که وی در نظرسنجی‌ها 10 درصد از جو بایدن پیش است و با 50 یا 60 درصد در میان جمهوریخواهان پیش است. 

وی مدعی شد که اگر در نظرسنجی‌ها پیش نبود هیچ کدام از این پرونده‌ها علیه‌اش مطرح نمی‌گردید.

رئیس جمهوری سابق آمریکا ادامه داد: اما من خیلی از شما را خواهم دید زیرا این اتفاق وحشتناکی است که در کشور ما رخ می‌دهد و ما باید آن را برطرف کنیم.

ترامپ همچنین گفت: من می‌توانم به شما بگویم رای‌دهندگان این را درک می‌کنند، زیرا هر بار که کیفرخواست جعلی علیه من مطرح می‌شود، من در نظرسنجی بالا می‌روم و این هرگز قبلاً اتفاق نیفتاده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها