کد خبر: 690127
تاریخ انتشار :

کارشناس صهیونیست: اسرائیل در سطح اطلاعاتی سقوط کرده است

رسانه‌های صهیونیستی با انتقاد از عملکرد ضعیف سرویس اطلاعاتی ارتش این رژیم اعلام کردند آنچه که در عملیات طوفان الاقصی رخ داد یک شکست اطلاعاتی مفتضحانه برای اسرائیل است.

کارشناس صهیونیست: اسرائیل در سطح اطلاعاتی سقوط کرده است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های صهیونیستی در ادامه اعترافات خود به شکست بزرگ این رژیم مقابل عملیات «طوفان الاقصی» که صبح دیروز توسط مقاومت در غزه آغاز شد، به شکست اطلاعاتی مفتضحانه اسرائیل اشاره و تاکید کردند اسرائیل به طرفی تبدیل شده که هیچ اطلاعاتی در اختیار ندارد.

«نوآم امیر» کارشناس نظامی صهیونیست در وبسایت عبری ماکور ریشون اعلام کرد، اسرائیل تا صبح دیروز شنبه یکی از بزرگترین قدرت‌های اطلاعاتی جهان بود اما در عرض یک روز تبدیل به قدرتی شد که هیچ اطلاعاتی ندارد.

این کارشناس صهیونیست شکست اطلاعاتی رژیم اشغالگر در عملیات طوفان الاقصی را با شکست اطلاعاتی این رژیم در جنگ اکتبر در 50 سال قبل مقایسه و اعلام کرد که اسرائیل در سطح اطلاعاتی سقوط کرده است.

بیشتر بخوانید

توصیف رسانه‌های عبری از جهنم صهیونیست‌ها در غزه/ شکست بزرگ اسرائیل در اکتبر 2023

روایت شهرک‌نشینان وحشت‌زده از عملیات غزه: ارتش اسرائیل کجا بود؟

ایران می‌تواند کل اسرائیل را با خاک یکسان کند

«اسحاق برک» ژنرال ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی نیز به نوبه خود اعلام کرد: بنیامین نتانیاهو می‌گوید غزه را با خاک یکسان می‌کنیم اما واقعیت آن است که ایران می‌تواند کل اسرائیل را با خاک یکسان کند.

«اسرائیل زیف» فرمانده سابق بخش عملیات ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که شکست اطلاعاتی اسرائیل در عملیات جدید غزه بسیار عمیق‌تر از شکست اطلاعاتی در جنگ اکتبر است.

یک منبع سیاسی صهیونیستی نیز در گفت‌وگو با رسانه‌های عبری اعلام کرد که اسرائیل دچار شکست اطلاعاتی جدی شده است. یک شکست اطلاعاتی جدی وجود دارد و برآوردها نشان می‌دهد که جنگ هفته ها ادامه خواهد داشت.

همچنین آری شاویت، تحلیلگر مسائل سیاسی در شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی با اشاره به اینکه اسرائیل با یک فاجعه بزرگ داخلی مواجه است، گفت اسرائیل در سخت ترین دوره خود از سال 1948 قرار دارد. ما باید از خواب غفلت بیدار شویم، همه ما گم شده‌ایم، در یک فاجعه هستیم و نمی‌دانیم کجا می‌توانیم زندگی کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها