کد خبر: 690131
تاریخ انتشار :

یک مقام حزب‌الله: روح شهید قاسم سلیمانی همراه رزمندگان غزه است

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان با بیان اینکه دوره انتقام فرا رسیده است، گفت که روح شهید قاسم سلیمانی همراه رزمندگان مقاومت در غزه است.

یک مقام حزب‌الله: روح شهید قاسم سلیمانی همراه رزمندگان غزه است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش مشرق، شیخ هاشم صفی الدین، رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان، امروز (۱۶ مهر) در مراسمی که به مناسبت اعلام همبستگی با مقاومت غزه در لبنان برگزار شده بود، گفت که رزمندگان مقاومت ثابت کردند قادر به آزادی تمامی فلسطین هستند.

به نوشته المیادین، او گفت: «روح بزرگ شهید قاسم سلیمانی در کنار تمامی مجاهدین قهرمان در غزه است؛ دوره انتقام و ویرانی دژهای صهیونیست‌ها فرا رسیده است؛ ما در عصر شهادت و کرامت هستیم و بر خلاف گمان برخی دوره عادی‌سازی روابط و کرنش نیست».

شیخ صفی الدین همچنین گفت که نتانیاهو و صهیونیست‌ها و تمام سرکردگان اسرائیل از این شوک رها نخواهند شد و شکست اطلاعاتی رژیم اسرائیل به معنای موفقیت مقاومت فلسطین در زمینه‌های مختلف و همچنین انباشت تجارب نظامی رزمی آن است.

این مقام ارشد حزب‌الله تأکید کرد: «عملیات فلسطینی‌ها آغاز مرحله جدید است؛ طوفان الاقصی، مقوله‌ای به نام شهرک‌های امن را پایان داد و خواب را از چشمان صهیونیست‌ها ربود».

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله همچنین آمریکا و رژیم صهیونیستی را تهدید کرد که اگر دست به حماقتی بزنند، طوفان الاقصی به «طوفان امت» تبدیل خواهد شد. او خطاب به مقاومت غزه نیز گفت که حزب‌الله هرگز در این نبرد بی طرف نخواهد بود.

شیخ هاشم صفی الدین، تأکید کرد: «سلاح و موشک‌هایمان با شماست».

مراسم حزب‌الله لبنان برای اعلام همبستگی با مقاومت غزه در حالی است که رژیم موقت اسرائیل، در روز دوم عملیات «طوفان الاقصی» صبح امروز اعلام کرد که شمار کشته شدگانش به ۶۰۰ نفر رسیده است و طبق آخرین آمار رادیو ارتش اسرائیل، حداقل ۲۵۳ شهرک‌نشین و نیروی نظامی نیز به اسارت حماس در آمده‌اند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها