کد خبر: 690381
تاریخ انتشار :

تعداد صهیونیست‌های کشته شده به ۱۰۰۰ نفر رسید

منابع نظامی ارتش رژیم صهیونیستی از افزایش تعداد تلفات صهیونیست‌ها در عملیات «طوفان الاقصی» به ۱۰۰۰ کشته خبر دادند.

تعداد صهیونیست‌های کشته شده به ۱۰۰۰ نفر رسید
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش مشرق، تعداد تلفات در فلسطین اشغالی پس از حملات راکتی گسترده عصر امروز مقاومت فلسطین به مناطق مختلف اراضی اشغالی از جمله عسقلان افزایش پیدا کرده است.

پس از حملات گسترده امروز مقاومت که در واکنش به بمباران غزه صورت گرفته است، یک مقام نظامی صهیونیستی به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفت که تعداد صهیونیست‌های کشته شده به بیش از ۱۰۰۰ نفر رسیده است.

گروه مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» عصر امروز در واکنش به حملات کور رژیم صهیونیستی در غزه و کشتار غیرنظامیان، بسیاری از مناطق اراضی اشغالی از جمله تل آویو، عسقلان و هرتزلیا را هدف حملات راکتی خود قرار داده است.

نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با ۷ اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی نظیری با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند.

با آغاز عملیات و حملات نیروهای مقاومت فلسطین فقط در ۲۰ دقیقه، ۵ هزار راکت به سمت مواضع صهیونیست‌ها روانه شد و هم‌زمان با آن پاراگلایدرهای حماس بر فراز سرزمین‌های اشغالی به پرواز درآمدند تا آسمان برای اشغالگران ناامن‌تر از همیشه شود.

در حملات نظامیان صهیونیستی به نوار غزه و کرانه باختری تا این لحظه ۷۸۸ نفر به شهادت رسیدند و ۴ هزار و ۱۰۰ تن دیگر زخمی شدند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها