کد خبر: 690972
تاریخ انتشار :

معار یو خبر تسنیم را تایید کرد/ اسرائیل تصاویر ماهواره‌های آمریکایی از غزه را دریافت می‌کند

سایت نشریه صهیونیستی معاریو با انتشار گزارشی خبر صبح امروز خبرگزاری تسنیم را تایید کرد.

معار یو خبر تسنیم را تایید کرد/ اسرائیل تصاویر ماهواره‌های آمریکایی از غزه را دریافت می‌کند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، سایت نشریه صهیونیستی معاریو دقایقی قبل با انتشار گزارشی خبر صبح امروز خبرگزاری تسنیم درباره کمک ویژه ماهواره‌های آمریکایی به رژیم صهیونیستی در جریان جنگ غزه را تایید کرد.

سایت این نشریه در مطلبی به نقل از مقامات ارشد نظامی اسرائیل ضمن اشاره به ارائه همکاری های بی سابقه نهادهای نظامی و اطلاعاتی آمریکا با این رژیم افزود: در سیستم جنگی اسرائیل این روزها هر چیزی همچون تصاویر ماهواره‌ای میادین نبرد از آمریکا طلب شود، بلافاصله تامین می‌شود و می‌توان گفت فرماندهی مرکزی آمریکا نیز بخشی از این نبرد است.

بنابر آنچه که معاریو به نقل از منابع امنیتی رژیم صهیونیستی اعلام کرده، حمایت‌های همه جانبه آمریکا از اسرائیل در این روزها در تاریخ تاسیس این رژیم بی سابقه است.

تسنیم صبح امروز در گزارشی از تمرکز 27 ماهواره آمریکایی و فرانسوی بر روی غزه با هدف پشتیبانی اطلاعاتی از اسرائیل در نبرد با گروه‌های مقاومت در غزه خبر داده بود.

براساس خبری که صبح امروز منتشر شد، فرانسوی‌ها با 5 ماهواره تجاری روی باریکه غزه متمرکز شده‌اند و روزانه به طور میانگین بین 1 تا 2 بار تمام باریکه غزه و اطراف آن را با استفاده از سنجنده‌های پیشرفته این ماهواره‌ها، تصویربرداری و پایش کرده‌اند.

قدرت تفکیک مکانی این ماهواره‌ها بین 30 سانتی متر تا 1.5 متر است که همگی قابلیت بسیار خوبی برای رصد تغییرات زمین و تحرکات به شمار می‌آید. از سوی دیگر، آمریکا هم با تعداد زیادی ماهواره تجاری شامل منظومه‌ ماهواره‌ای بزرگی متشکل از 3 ماهواره بزرگ و 19 ماهواره کوچک تجاری (جمعا 22 ماهواره) از روز 16 مهر پا به میدان گذاشته و به طور میانگین روزانه حداقل یک بار، از تمام نوار غزه و اطراف آن تصویربرداری کرده‌اند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها