کد خبر: 691877
تاریخ انتشار :

تجمع اعتراضی شهرک‌نشینان مقابل خانه نتانیاهو

صد آنلاین | خانواده‌های اسرای صهیونیست شب گذشته مقابل خانه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تجمع کردند.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

گزارش صد آنلاین ، در بحبوحه عملیات گسترده نظامیان صهیونیست در نوار غزه که از شب گذشته آغاز شد، خانواده‌های حدود ۲۲۹ اسیر تایید شده در نوار غزه درخواستی فوری برای دیدار با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر، یوآو گالانت وزیر جنگ و سایر اعضا کردند.

در پیامی که از طرف خانواده‌ها منتشر شد، آمده است: «این شب بدترین شب بود. این یک شب تمام نشدنی بود، در شرایطی که عملیات بزرگ ارتش اسرائیل در نوار غزه اتفاق می‌افت و بلاتکلیفی کامل در مورد سرنوشت ربوده شدگانی که در آنجا نگهداری می‌شوند و همچنین در معرض بمباران شدید هستند، قرار داریم.»

در ادامه این بیانیه آمده است: «اضطراب، ناامیدی و به‌ویژه خشم عظیم سراسر وجودمان را فراگرفته از اینکه هیچ‌کس از کابینه جنگ به خود زحمت ملاقات با خانواده‌های ربوده‌شدگان را نداد تا به آن‌ها توضیح دهد که آیا عملیات زمینی  ۲۲۹ گروگان غزه را به خطر می‌اندازد یا خیر؟».

 خانواده‌ها نگران سرنوشت اسرا هستند و منتظر توضیح هستند. در این بیانیه آمده است که هر دقیقه‌ای که می‌گذرد مانند یک ابدیت است.

الی آلباگ پدر یکی از نظامیان صهیونیست که به اسارت مقاومت فلسطین درآمده، از دیگر صهیونیست‌ها خواست تا امروز ساعت هفت عصر به وقت محلی در میدان کاپلان تل آویو تظاهرات کنند.

وی از صهیونیست ها خواست تا با برگزاری تظاهرات در میادین اصلی تل آویو و دیگر شهرهای صهیونیست نشین، اهمیت نجات اسرا را به مقامات کابینه گوشزد کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها