کد خبر: 692526
تاریخ انتشار :

سخنگوی حماس: نیروهای اشغالگر به هیچ یک از اهداف نظامی خود نرسیده است

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) با اشاره به این که کشتار مدرسه «الفاخوره» در غزه تأکیدی بر اصرار اشغالگران صهیونیست برای کشتارهای دسته‌جمعی در نوار غزه است، تصریح کرد: «اشغالگران صهیونیست عمدا زنان و کودکان را هدف قرار می‌دهند».

سخنگوی حماس: نیروهای اشغالگر به هیچ یک از اهداف نظامی خود نرسیده است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، حازم قاسم، سخنگوی حماس در گفت‌وگو با الجزیره گفت: «اقدام اشغالگران صهیونیست در بمباران مدرسه "الفاخوره" در اردوگاه "جبالیا" واقع در شمال غزه بیانگر اصرار رژیم اسرائیل بر کشتار جمعی است».

وی با اشاره به این که نیروهای اشغالگر صهیونیست عمدا کودکان و زنان را هدف قرار می‌دهند، گفت: «نیروهای رژیم اشغالگر نتوانستند به هیچ یک از اهداف نظامی خود دست یابند، به همین خاطر بمباران غیرنظامیان را تشدید کرده‌اند».

حازم قاسم در ادامه بیان کرد: «حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی جنگی برای نابودی مردم فلسطین در غزه است و نظامیان صهیونیست برای چند متر پیشروی زمینی، به شکل بی‌سابقه‌ای این منطقه را بمباران می‌کنند».

سخنگوی حماس تصریح کرد: «هدف نیروهای اشغالگر این است که بر غیرنظامیان فلسطینی فشار بیاورند تا آن‌ها مقاومت را تحت فشار دهند، این در حالی است که مبارزان مقاومت برای دفاع از مردم و سرزمین خود در برابر اشغالگران می‌جنگند».

وی در پایان گفت: «شایسته است که نظام‌های عربی و اسلامی موضع قاطع و روشنی در برابر اشغالگری صهیونیست داشته باشد».

از سوی دیگر، دفتر رسانه‌های دولتی در غزه در گفت‌وگو  با الجزیره اعلام کرد:  «آنچه از نظر تعداد شهدا می‌توانیم بشماریم بسیار کمتر از واقعیتی است که در میدان نبرد در حال رخ دادن است».

لازم به ذکر است، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در ادامه جنایات وحشیانه خود علیه ساکنان غزه، مدرسه الفاخوره در اردوگاه جبالیا در شمال غزه را بمباران کردند که شهدا و مجروحان این حمله به بیمارستان اندونزی در غزه منتقل شدند. حملات هوایی رژیم اسرائیل به غزه از 15 شهریور تا به امروز 9488 نفر به شهادت رسیده و هزاران تن دیگر زخمی شد‌ه‌اند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها