کد خبر: 692589
تاریخ انتشار :

تیراندازی و گروگان گیری در فرودگاه هامبورگ

تیراندازی و گروگان گیری یک مرد مسلح در فرودگاه هامبورگ آلمان منجر به تخلیه مسافران و لغو بسیاری از پروازها شد.

تیراندازی و گروگان گیری در فرودگاه هامبورگ
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از "اس ار اف"، فرودگاه هامبورگ آلمان پس از ورود یک وسیله نقلیه به محوطه بسته شده است. یک مرد مسلح شامگاه شنبه با خودروی خود از گیت عبور کرد و به سمت فرودگاه رفت.

به گفته پلیس فدرال، یک مرد مسلح عصر شنبه حوالی ساعت 8 بعد از ظهر با یک خودرو از گیت عبور کرد، به سمت فرودگاه رفت، به هوا شلیک کرد و "نوعی کوکتل مولوتف" را از خودرو به بیرون پرتاب کرد. این مرد دختر چهار ساله خود را در ماشین به همراه داشت. به گفته پلیس، ظاهراً پیش از این وی اختلافاتی با مادر این دختر در مورد حضانت او داشته است.

پس از این حادثه فرودگاه بلافاصله در یک منطقه بزرگ بسته شد و دو ترمینال تخلیه شدند. همه مسافران از آن خارج شدند و در هتل نزدیک فرودگاه اسکان داده شدند. سخنگوی پلیس شامگاه شنبه گفت که در مجموع 3200 مسافر تحت تاثیر این حادثه قرار گرفتند.

اوایل روز یکشنبه، فرودگاه هامبورگ اعلام کرد که عملیات پرواز به دلیل بحران گروگان‌گیری برای مدت نامعلومی متوقف خواهد شد. این فرودگاه اعلام کرد: در طول روز لغو و تاخیر پروازها وجود خواهد داشت. پلیس از مسافران خواست که فعلا به فرودگاه سفر نکنند.

پلیس هامبورگ تمام شب با این مرد مسلح مذاکره کرد. سخنگوی پلیس اواخر شب گفت: ما با عامل این جنایت تماس خوبی داریم." مذاکرات با این مرد احتمالاً 35 ساله به زبان ترکی در حال انجام است.

البته این مذاکرات پیشرفت چندانی نداشته است. پلیس هامبورگ احتمال می دهد که این گروگانگیری احتمالا به دلیل اختلاف در مورد حضانت دختر بچه است.

به گفته سخنگوی پلیس فدرال آلمان همسر این مرد قبلاً در مورد کودک ربایی احتمالی به پلیس ایالتی گزارش داده بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها