کد خبر: 692653
تاریخ انتشار :

سوریه اظهارات یکی از تروریست‌های کابینه اسرائیل را محکوم کرد

دولت سوریه اظهارات یکی از اعضای کابینه رژیم صهیونیستی درباره به کاری گری بمب هسته‌ای علیه غزه را به شدت محکوم و آن را دلیل دیگری بر تروریسم بودن این ساختار، نژادپرست و وحشی بودن آن دانست.

سوریه اظهارات یکی از تروریست‌های کابینه اسرائیل را محکوم کرد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، یک منبع رسمی در وزارت خارجه سوریه در گفتگویی با خبرگزاری سوریه سانا اعلام کرد: در سایه کشتارهای وحشیانه و جنگ نسل کشی که رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین انجام می‌دهد، اظهارات یکی از تروریست‌های کابینه این رژیم غاصب در مورد حمله به غزه با سلاح هسته‌ای دلیل دیگری بر تروریست بودن ساختاری است که نژادپرستی و وحشیگری افراطی خود را به حد اعلی رسانده است.

این منبع افزود: این نوع سخنان تاکیدی بر اهدافی است که اسرائیل همواره به دنبال پنهان کردن آن داشته و آن در اختیار داشتن سلاح هسته‌ای خارج از نظارت بین المللی و با حمایت متحدانش در دولت آمریکا و غرب استعمارگر است، امری که تهدیدی جدی برای امنیت و ثبات تمام ملت‌های منطقه محسوب می‌شود.

منبع مسئول در وزارت خارجه سوریه در پایان این نوع مواضع رژیم اشغالگر را به شدت محکوم واز جامعه جهانی و آژانس بین المللی انرژی هسته‌ای خواست تا تدابیر لازم را برای اتخاذ تدابیر لازم و عمل به وظایف و مسئولیت‌های خود برای کشف برنامه‌های هسته‌ای این رژیم و قرار دادن این رژیم سرکش در چارچوب برنامه‌های نظارتی آژانس اتخاذ کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها