کد خبر: 692838
تاریخ انتشار :

تغییرات دهستان‌های حوزه‌های انتخابیه ابلاغ شد

وزیر کشور «تغییرات در سطح دهستان‌های حوزه‌های انتخابیه در مجلس شورای اسلامی» را به استاندارهای مربوطه ابلاغ کرد.

تغییرات دهستان‌های حوزه‌های انتخابیه ابلاغ شد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش مشرق، احمد وحیدی روز سه شنبه مصوبه هیاأت وزیران را که به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و در اجرای تبصره ماده واحده قانون تعیین محدوده حوزه‌های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی مصوب سال ۱۳۶۶، با پیشنهادهای وزارت کشور موافقت کرده است، ابلاغ کرد.

بر این اساس، تغییرات در سطح دهستان های حوزه های انتخابیه استان های اصفهان، چهارمحال و بختیاری، زنجان، کرمانشاه و یزد به شرح زیر است:

۱.استان اصفهان:

الف- دهستان دره‌شور از بخش وردشت شهرستان سمیرم، از حوزه انتخابیه «شهرضا و دهاقان و دهستان دره‌شور» منفک و به حوزه انتخابیه «سمیرم» ملحق می شود.

ب- نام حوزه انتخابیه «شهرضا و دهاقان و دهستان دره‌شور» به «شهرضا و دهاقان» تغییر می‌یابد.

۲. استان چهارمحال و بختیاری:

الف- دهستان دستگرد از بخش فرخشهر شهرستان شهرکرد از حوزه انتخابیه «اردل و فارسان و کوهرنگ و کیار و دهستان دستگرد» منفک و به حوزه انتخابیه «شهرکرد، بن و سامان» ملحق می شود.

ب- نام حوزه انتخابیه «اردل و فارسان و کوهرنگ و کیار و دهستان دستگرد» به «اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار» تغییر می‌یابد.

۳.استان زنجان:

الف- دهستان های بوغداکندی و قلتوق از بخش مرکزی شهرستان زنجان از حوزه انتخابیه «ماهنشان و ایجرود و دهستان های بوغداکندی و قلتوق» منفک و به حوزه انتخابیه «زنجان و طارم» ملحق می شود.

ب- نام حوزه انتخابیه «ماهنشان و ایجرود و دهستان های بوغداکندی و قلتوق» به «ماهنشان و ایجرود» تغییر می یابد.

۴. استان کرمانشاه:

الف- دهستان های جگیران و سرقلعه از بخش دشت ذهاب شهرستان سرپل ذهاب، از حوزه انتخابیه «پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی، روانسر و دهستان های سرقلعه و جگیران» منفک و به حوزه انتخابیه «قصر شیرین و سرپل ذهاب و گیلانغرب» ملحق می شود.

ب- نام حوزه انتخابیه «پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی، روانسر و دهستان های سرقلعه و جگیران» به «پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی و روانسر» تغییر می یابد.

۵. استان یزد:

الف- دهستان درین (سورک سابق) از بخش بفروئیه شهرستان میبد از حوزه انتخابیه «یزد، اشکذر، بخش ندوشن و دهستان سورک» منفک و به حوزه انتخابیه «تفت و میبد» ملحق می شود.

ب- نام حوزه انتخابیه «یزد، اشکذر، بخش ندوشن و دهستان سورک» به «یزد، اشکذر و بخش ندوشن» تغییر می یابد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها