کد خبر: 692883
تاریخ انتشار :

به سیرک قرن بیست و یک خوش آمدید!

به گزارش مشرق، امیرحسین ثابتی، فعال رسانه در حساب این ستا گرام خود نوشت:

به سیرک قرن بیست و یک خوش آمدید!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

بیست سال است که فعالیت های صلح آمیز هسته ای ایران به مساله اصلی امریکا و غرب تبدیل شده، بیست سال مذاکره، همزمان تحریم، فشار و هزاران مصاحبه و اعلام موضع علیه ایران!

حتی برجام که زیرساختهای هسته ای ایران را به شدت محدود کرد و ایران را سالها عقب انداخت غرب را راضی نکرد، با این استدلال که ایران حتی یک سانتریفیوژ هم نباید داشته باشد اما در برجام بالاخره ایران هنوز تعداد کمی سانتریفیوژ قدیمی نسل یک دارد!

اما دیروز یکی از وزرای دولت نتانیاهو رسما اعلام کرد که دیگر موشک برای غزه کافی نیست، بلکه باید غزه را با بمب اتم از بین برد! صدایی از دنیا شنیدید؟ کسی از مقامات غربی را پیدا کردید که نگران صلح بین الملل و حقوق بشر و سایر مفاهیم فانتزی و تخیلی شود؟

این واقعیت جهان امروز در قرن بیست و یک است! جهانی که نظم آن توسط غربی ها ایجاد شد و سالهاست امریکا رهبری آن را برعهده دارد. وقتی از پایان نظم فعلی و جایگزینی نظم جدید حرف می زنیم، دقیقا منظورمان پایان دادن به همین مناسبات تلخ و مضحک است. دنیای امریکایی ساخته یعنی جایی که اگر اسرائیل ده هزار زن و بچه و غیر نظامی را در عرض چند روز در غزه را بکشد و بعد هم برای کشتن بقیه ساکنان آنجا تهدید به استفاده از بمب اتم کند، هیچ کس حتی نگران این اتفاق نمی شود اما بیست سال است که دنیا دنبال این است که ایران حق نداشته باشد تعداد سانتریفیوژهایش از بیست هزار تا بیشتر شود! چون این احتمال وجود دارد که بعدا ایران بتواند بمب اتم بسازد!

جمهوری اسلامی دقیقا همین نظم را به چالش کشیده و تلاشش هم به نتیجه خواهد رسید، دیر یا زودش مشخص نیست اما این سیرک بزرگ به پایان خودش نزدیک می شود...

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها