کد خبر: 693098
تاریخ انتشار :

افزایش تلفات صهیونیست‌ها به ۳۵ نفر از آغاز جنگ زمینی در نوار غزه/ هیچ مکان امنی در غزه وجود ندارد

صد آنلاین | ارتش رژیم صهیونیستی از افزایش تلفات صهیونیست‌ها به ۳۵ نفر از آغاز جنگ زمینی در نوار غزه خبر داد؛ صلیب سرخ جهانی نیز اعلام کرد که هیچ مکان امنی در غزه وجود ندارد.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش صد آنلاین ، ارتش رژیم صهیونیستی امروز پنجشنبه اعلام کرد که از زمان آغاز عملیات زمینی در نوار غزه  تعداد نظامیان کشته شده این رژیم به 35 نفر افزایش یافته است.

با گذشت سی و چهار روز از عملیات «طوفان الاقصی» شمار کشته شدگان رژیم صهیونیستی به بیش از  1560 تن افزایش یافته و تعداد زخمیان نیز از رقم 6000 تن گذشته است.

از روز شنبه (15 مهرماه) گروه‌های مقاومت غزه عملیاتی موسوم به طوفان الاقصی را در دفاع از مسجدالاقصی در برابر اقدامات و یورش‌های صهیونیست‌ها آغاز کردند که طی آن مقاومت توانست به داخل اراضی 1948 نفوذ کند. این عملیات ترکیبی از عملیات زمینی، هوایی، دریایی و موشکی بود و بنا به اذعان صهیونیست‌ها و ناظران، بی‌سابقه‌ترین عملیات ضد اسرائیلی در طول تاریخ اشغال اراضی فلسطین در هفت دهه گذشته بود.

صلیب سرخ: هیچ مکان امنی در غزه وجود ندارد

سخنگوی کمیته بین‌المللی صلیب سرخ در غزه امروز پنجشنبه در مصاحبه با شبکه خبری «الجزیره» گفت: هیچ مکان امنی در نوار غزه وجود ندارد.

سخنگوی کمیته بین‌المللی صلیب افزود: کمک‌های بشردوستانه باید از گذرگاه رفح وارد غزه شود.

وزارت بهداشت فلسطین امروز اعلام کرد که تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه 10569 شهید برجای گذاشته و شمار زخمی‌ها هم به 26 هزار و 475 نفر رسیده است.

سازمان جهانی بهداشت از شهادت دست کم 192 تن از اعضای کادر پزشکی در نوار غزه بر اثر تجاوزات وحشیانه رژیم اشغالگر خبر داده و تاکید کرد که بعد از بمباران تعداد زیادی از بیمارستان‌ها و مراکز پزشکی و آمبولانس‌ها و نیز در سایه اتمام ذخایر سوخت، بخش بهداشت غزه دیگر قادر به ارائه خدمات به مجروحان نیست.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها