کد خبر: 693493
تاریخ انتشار :

شهادت یک رزمنده دیگر حزب الله لبنان +عکس

حزب الله لبنان عصر امروز دوشنبه با انتشار بیانیه ای از شهادت یکی دیگر از رزمندگانش در حین انجام مأموریت جهادی خبر داد.

شهادت یک رزمنده دیگر حزب الله لبنان +عکس
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش مشرق به نقل از العهد، حزب الله لبنان اعلام کرد «علی مهدی سیف الدین» ملقب به «ذوالفقار» از نیروهای مجاهد مقاومت اسلامی و از اهالی روستای حلبتا و ساکن در شهر بعلبک در منطقه مرزی البقاع به شهادت رسید.

نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات گروههای مقاومت، با کمک آمریکا و اکثر کشورهای غربی اقدام به بمباران مراکز درمانی و منازل مسکونی غزه کرده است که تاکنون در اثر این اقدام جنایتکارانه ۱۱ هزار فلسطینی به شهادت رسیده است. که هشت هزار نفر از آنها کودک، زن و سالخورده هستند. همچنین بیش از ۲۷ هزار فلسطینی دیگر هم زخمی شده اند.

با آغاز عملیات طوفان الاقصی و پس از چند روز ورود زمینی صهیونیست ها با تانک های پیشرفته به غزه، عملا این منطقه به گورستان تانک ها و نظامیان صهیونیست تبدیل شده و رزمندگان مقاومت بیش از یکصد تانک، نفربر و خودروی زرهی پیشرفته صهیونیست ها را هدف قرار داده و خسارت های سنگینی به رژیم اشغالگر قدس وارد کرده اند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها