کد خبر: 694026
تاریخ انتشار :

خانواده‌های اسرای صهیونیست به نزدیکی دفتر نتانیاهو رسیدند +فیلم

منابع رسانه‌ای عصر امروز از رسیدن خانواده‌های اسیران صهیونیست به همراه چند هزار نفر دیگر از حامیان آنها به نزدیکی دفتر نخست‌وزیر رژیم اشغالگر در شهر قدس اشغالی خبر دادند.

خانواده‌های اسرای صهیونیست به نزدیکی دفتر نتانیاهو رسیدند +فیلم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش مشرق، وب سایت عربی پست در این باره اعلام کرد که راهپیمایی خانواده‌های اسیران صهیونیست در نوار غزه به همراه چند هزار نفر دیگر از حامیان آنها به نزدیکی دفتر بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم اشغالگر در شهر قدس اشغالی رسیده است.

هدف از این تجمع درخواست از کابینه رژیم صهیونیستی برای بازگرداندن اسیران صهیونیستی از نوار غزه است.

به گزارش شبکه العربی، پیش‌بینی می شود که موضع تل آویو در خصوص قبول قرارداد مبادله اسیران با افزایش فشار صهیونیست ها و آمریکا تغییر کند.

پیش از این خانواده های اسیران صهیونیست در نزد مقاومت فلسطین از سران رژیم صهیونیستی برای پاسخ ندادن درخصوص سرنوشت بستگان خود و روند آزادی آنها به شدت انتقاد کرده بودند.

خانواده‌های اسرای صهیونیست یکشنبه گذشته نیز علیه نتانیاهو و مقامات رژیم صهیونیستی در تل آویو تظاهرات کرده و شعار دادند.

این معترضان خواستار آزادی بستگان اسیر خود در نزد مقاومت فلسطین در غزه شدند. آنها سپس در نشست خبری از عدم پاسخگویی سران صهیونیست نسبت به سرنوشت بستگان اسیر خود شکایت کردند.

تظاهرات اعتراض آمیز دو روزه ای نیز توسط این خانواده ها از تل آویو تا جلوی مقر کابینه نتانیاهو در شهر قدس اشغالی برگزار شد. تجمع مشابهی نیز جلوی کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی برگزار شد و تجمع کنندگان خواهان پاسخی درباره برنامه های سران صهیونیست برای آزادی بستگان خود شدند.

یک رسانه صهیونیستی نیز امروز از مخالفت رژیم صهیونیستی با توافق با حماس برای تبادل ۵۰ اسیر در مقابل ۵۰ اسیر خبر داد.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارنوت اعلام کرد که تل‌آویو به واسطه‌های قطری گفته است که توافق تبادل اسرا با جنبش حماس را که شامل آزادی ۵۰ اسیر صهیونیستی در غزه می‌شود، به‌طور کامل نمی‌پذیرد.

در این گزارش آمده است که رژیم صهیونیستی بر عدم تفکیک خانواده‌های اسیر شده پافشاری دارد و خواستار آزادی همه مادران و کودکان اسیر صهیونیست است.

این روزنامه صهیونیستی آورده است: تصمیم مخالفت با پیشنهاد کنونی طی جلسه شبانه کابینه جنگ رژیم صهیونیستی اتخاذ شد و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با موضع «یو آو گالانت» وزیر جنگ این رژیم موافقت کرده است.

«هرتسی هالیوی» و «رونین بار» روسای ستاد ارتش و شاباک نیز این موضع را تایید کردند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها