کد خبر: 694294
تاریخ انتشار :

موشک‌های حماس نصف بالن‌های جاسوسی اسرائیل را نابود کرده است

منابع امنیتی رژیم صهیونیستی فاش کردند که در حمله حماس نیمی از بالن‌های جاسوسی این رژیم نابود شده است.

موشک‌های حماس نصف بالن‌های جاسوسی اسرائیل را نابود کرده است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، به گفته منابع امنیتی رژیم صهیونیستی، نیمی از بالن‌های جاسوسی این رژیم در حملات حماس نابود شده است. صهیونیست ها پیش از این، عدم استفاده از بالن‌ها را نقص فنی اعلام کرده بودند.

به گفته این منابع کمبود بالن‌های جاسوسی، خط دفاعی اسرائیل در امتداد مرز نوار غزه را آسیب پذیر کرده است. گفته می‌شود به خاطر هزینه‌های سرسام آور جنگ اسرائیل از اضافه کردن بالن‌های جدید در شرایط فعلی صرف نظر کرده است.

روزنامه دیلی میل به نقل از این منابع امنیتی در اسرائیل گزارش داد که بالن‌های جاسوسی اسرائیل به دوربین‌ها و حس‌گرهای پیشرفته مجهز است که مدت‌هاست به عنوان بخش مهمی از سیستم هشدار اولیه این رژیم عمل کرده است.

تجاوز وحشیانه رژیم اسرائیل به نوار غزه، خسارت های سنگینی را به اقتصاد این رژیم وارد کرده است، به طوری که براساس برآوردهای رژیم صهیونیستی، این جنگ و آثار و پیامدهای آن ۲۰۰ میلیارد شِکل (واحد پول رژیم صهیونیستی) معادل ۵۱ میلیارد دلار هزینه روی دست صهیونیست ها خواهد گذاشت.

وزارت دارایی رژیم صهیونیستی پیش بینی کرده است که جنگ با مقاومت فلسطین و آثار و پیامدهای ناشی از آن بسیار گسترده تر از کووید-۱۹ و معادل ۱۰ درصد تولید ناخالص داخلی این رژیم است.

براساس برآوردهای رژیم صهیونیستی، جنگ جاری با حماس بدون در نظر گرفتن گسترش درگیری به سایر مناطق از جمله لبنان و نیروهای مقاومت در عراق و سوریه، حتی بین ۸ تا ۱۲ ماه نیز به طول می انجامد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها