کد خبر: 694330
تاریخ انتشار :

امیر عبداللهیان: غزه تبدیل به گورستان کودکان شده است

وزیر امور خارجه کشورمان در خصوص کشتار کودکان مظلوم غزه توسط جنایتکاران صهیونیستی تصریح کرد: غزه تبدیل به گورستان کودکان شده است.

امیر عبداللهیان: غزه تبدیل به گورستان کودکان شده است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به روز کودک در خصوص کشتار کودکان توسط رژیم صهیونیستی در صفحه شخصی خود در برنامه ایکس نوشت: به تصریح دبیرکل سازمان‌ملل‌متحد و شواهد آشکار، غزه تبدیل به گورستان کودکان شده است.

وی همچنین نوشت: تاکنون بیش از 5 هزار و پانصد کودک فلسطینی در حملات رژیم‌ صهیونیستی به شهادت رسیدند.

وزیر امور خارجه ایران تصریح کرد: روز‌ جهانی‌ کودک بدون اقدام عملی و فوری جهانیان برای حفاظت از جان کودکان فلسطین، یک تراژدی بزرگ و اسفبار است.

در اولین دقایق بامداد روز سه شنبه، چهل و ششمین روز طوفان الاقصی، جنگنده های رژیم صهیونیستی بار دیگر شهرک جبالیا در شمال نوار غزه را بمباران کردند که در نتیجه آن منزلی هدف قرار گرفت و شمار دیگری از فلسطینیان بی دفاع شهید و زخمی شدند.

علاوه بر این جنگنده‌های رژیم صهیونیستی منزلی را در اردوگاه النصیرات بمباران کردند که تا کنون دستکم 17 نفر از جمله زنان و کودکان در این جنایت به شهادت رسیده‌اند.

از سوی دیگر سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه گفت که محاصره بیمارستان اندونزی از سوی نظامیان صهیونیست همچنان ادامه دارد و پهپادهای اشغالگران هر کسی را که در محوطه های این بیمارستان تردد کند، هدف قرار می دهند.

این سخنگو افزود که برای تخلیه مجروحان بیمارستان اندونزی و انتقال آنها به دیگر بیمارستانهای نوار غزه و یا خارج از آن تلاش می‌کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها