کد خبر: 696096
تاریخ انتشار :

بیزاری نسل جدید آمریکا از رژیم صهیونیستی +عکس

تبلیغات رژیم صهیونیستی در آمریکا جواب نداده و بسیاری از جوانان آمریکا مخالف نسل‌کشی رژیم صهیونیستی‌اند.

بیزاری نسل جدید آمریکا از رژیم صهیونیستی +عکس
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش مشرق، این روزها همزمان با تبلیغات سنگین رژیم صهیونیستی برای مظلوم نشان دادن خود، نسل جوان آمریکا، رفتارها و اظهارات رسانه‌ای آمریکا و اسرائیل را باور ندارند و کنار مردم مظلوم فلسطین تمام قد ایستاده‌اند.

به عنوان مثال، هیلاری کلینتون اخیراً برای سخنرانی به دانشگاه کلمبیا در نیویورک رفته بود. ده‌ها دانشجو در دانشگاه کلمبیا در حین سخنرانی وزیر امور خارجه اسبق آمریکا در اعتراض به آزار و اذیت دانشگاه به پا خواستند و در لابی دانشگاه به تحصن نشستند.

تحصن دانشجویان کلمبیا در سالن لابی دانشگاه

آزار و اذیت دانشگاه کلمبیا، از تبلیغات کامیون‌ها در اطراف دانشگاه شروع شد. دانشگاه کلمبیا در اقدامی عجیب، تصاویری از دانشجویان با عبارت «برجسته ترین ضد یهود در دانشگاه کلمبیا» روی صفحه نمایش‌های بزرگی که روی یک کامیون در نزدیکی محوطه دانشگاه قرار داده شده بود، ظاهر شد. این اتفاق پس از آن رخ داد که دانشجویان بیانیه‌ای را امضا کردند و گفتند که مسئولیت تشدید درگیری فلسطین و اسرائیل به صراحت بر عهده «دولت افراطی اسرائیل» است. این درحالی است که آمریکا که خود را مدعی آزادی بیان می‌داند ولی مخالف خود را اینگونه مجازات می‌کند.

نمایش تصاویر دانشجویان حامی فلسطین در کامیون ها

دانشجویان دانشگاه هاروارد آمریکا بعد از اوایل نسل‌کشی رژیم اشغالگر در غزه، بارها تظاهرات کرده‌اند و جالب اینجاست که ائتلافی متشکل از ۳۴ سازمان دانشجویی در دانشگاه هاروارد در محکومیت نسل‌کشی رژیم صهیونیستی بیانیه‌ای صادر کردند.

بیزاری نسل جدید آمریکا از رژیم صهیونیستی +عکس

 

بررسی‌ها نشان می‌دهد که نسل‌های جدید آمریکایی نسبت به روایت‌های اسرائیل بدبین شده‌اند. حمایت نسل‌ جوان آمریکایی از آرمان فلسطین دیگر تعجب‌آور نیست. طبق تحقیقات نظرسنجی، نتایج حاکی از افزایش تردید نسبت به روایت‌های «اسرائیل» است.

طبق نظرسنجی گالوپ حمایت مردم آمریکا از فلسطین به بالاترین میزان خود در ۲۰سال اخیر رسیده است. این در حالی است که حمایت مردم آمریکا از رژیم صهیونیستی به کمترین میزان خود در سال‌های اخیر رسیده است.

گفتنی است که یهودیان آمریکایی نیز بارها علیه نسل‌کشی رژیم تلاویو تظاهرات کرده‌اند. آنها در ایستگاه مترو و کاخ سفید و حتی در خیابان‌ها اعتراض کردند و خواستار آتش بس در غزه شدند. یهودیان آمریکایی جنایات رژیم‌صهیونیستی را مورد تایید یهودیان نمی‌دانند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها