کد خبر: 696447
تاریخ انتشار :

کنعانی: لابی‌های صهیونیستی در آمریکا دادگاه‌های تفتیش عقاید قرون وسطی برپا کرده‌اند

سخنگوی وزارت خارجه با انتقاد از عزل چندین رئیس دانشگاه در آمریکا به بهانه گسترش اعتراضات دانشجویی نسبت به کشتار مردم بی دفاع غزه گفت: لابی‌های صهیونیستی در آمریکا دادگاه‌های تفتیش عقاید قرون وسطی را در آمریکای قرن بیست و یکم برپا کرده‌اند.

کنعانی: لابی‌های صهیونیستی در آمریکا دادگاه‌های تفتیش عقاید قرون وسطی برپا کرده‌اند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به اقدامات کنگره آمریکا برای فشار به دانشگاه‌ها برای جلوگیری از اعتراضات دانشجویی نسبت به کشتار بی‌رحمانه صهیونیست‌ها در غزه، اظهار داشت: اعمال فشار کنگره آمریکا با هدف عزل رؤسای چند دانشگاه مطرح این کشور به اتهام گسترش روند یهودستیزی که در نتیجه گسترش اعتراضات دانشجویان این دانشگاه‌ها به کشتار مردم بی دفاع فلسطین صورت گرفت، به روشنی گویای آن است که لابی‌های صهیونیستی در آمریکا با هدف سانسور جنایت‌های رژیم آپارتاید اسرائیل در غزه، دادگاه‌های تفتیش عقاید قرون وسطی را در آمریکای قرن بیست و یکم برپا کرده‌اند.

پیش از این در جلسه استماع کنگره با موضوع یهودستیزی به بهانه گسترش اعتراضات دانشجویی، روسای سه دانشگاه هاروارد، ام‌آی‌تی و پنسیلوانیا مورد پرسش قرار گرفتند. نمایندگان کنگره با انتقاد از این روسا خواستار اتخاذ سیاست‌هایی برای توقف این اعتراضات در دانشگاه‌ها شدند. روسای این سه دانشگاه بعد از این جلسه از سمت خود استعفا دادند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها