کد خبر: 697526
تاریخ انتشار :

انصار الله: حتی اگر آمریکا موفق شود جهان را بسیج کند، عملیات نظامی ما متوقف نخواهد شد

صد آنلاین | عضو دفتر سیاسی جنبش انصار الله بر لزوم ادامه عملیات نظامی در دریای سرخ تا توقف جنایات رژیم صهیونیستی در غزه تاکید کرد.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش صد آنلاین ، محمد البخیتی، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که با وجود تهدید‌های آمریکا، عملیات نظامی در دریای سرخ تا زمانی که جنایات رژیم صهیونیستی در غزه متوقف نشود، ادامه خواهد داشت.

البخیتی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: حتی اگر آمریکا موفق شود تمام جهان را بسیج کند، عملیات نظامی ما متوقف نخواهد شد مگر اینکه جنایات و نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه متوقف شود و اجازه دهد غذا، دارو و سوخت وارد جمعیت تحت محاصره (غزه) شود.

 

 

وی در این پست افزود: جنگ ما اخلاقی است و مسئولیت دفاع از مظلوم روی زمین را رها نمی‌کنیم.

در همین حال، محمد عبدالسلام، سخنگوی انصارالله به الجزیره گفت که جنبش انصارالله یمن آماده حمله روزانه به کشتی‌های عبوری از دریای سرخ است.

عبدالسلام تاکید کرد: عملیات دریایی در حال انجام است و شاید ۱۲ ساعت بدون عملیات نمی‌گذرد.

لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا در سحرگاه روز سه شنبه از تشکیل یک نیروی چند ملیتی برای حفاظت از تجارت در دریای سرخ در پی حملات انصارالله به کشتی‌های اسرائیلی در دریای سرخ خبر داد.

وی مدعی شد: «این یک چالش بین‌المللی است که مستلزم اقدام جمعی است و به همین دلیل است که من امروز تأسیس «نگهبانان سعادت» را اعلام می‌کنم که یک ابتکار مهم امنیتی چندملیتی است که زیر چتر نیرو‌های دریایی ترکیبی و فرماندهی گروه ویژه ۱۵۳ است که بر امنیت دریای سرخ تمرکز دارد.»

عملیات «نگهبانان سعادت» چند کشور از جمله آمریکا، انگلیس، بحرین، کانادا، فرانسه، ایتالیا، هلند، نروژ، سیشل و اسپانیا را گرد هم می‌آورد تا به طور مشترک با چالش‌های امنیتی در جنوب دریای سرخ و خلیج عدن مقابله کنند آزادی دریانوردی برای همه کشور‌ها و افزایش امنیت و رفاه منطقه را تضمین کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها