کد خبر: 698602
تاریخ انتشار :

قدرت هژمونیک آمریکا روز به روز درحال تضعیف است

صد آنلاین | وزیر امور خارجه با بیان اینکه قدرت هژمونیک تا مدت‌ها آمریکا بود، عنوان کرد: امروز اعمال قدرت هژمونیک آمریکا روز به روز درحال تضعیف است.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش صد آنلاین ، حسین امیر عبداللهیان عصر امروز در سیزدهمین اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با علمای بلاد با عنوان رسالت حوزه‌های علمیه و اولویت تبلیغ که در سالن همایش‌های مدرسه علمیه امام کاظم(علیه‌السلام) برگزار شد، اظهار کرد: در جهان کنونی و دنیای معاصر مفاهیم و سازوکارهای بین المللی درحال تغییر و تحول است.

وی با اشاره به اینکه در این موضوع فرصت‌های بسیاری برای انقلاب اسلامی وجود دارد، مطرح کرد: تحول اول در حوزه یک جانبه‌گرایی و هژمونیک است.

وزیر امور خارجه با بیان اینکه قدرت هژمونیک تا مدت‌ها آمریکا بود، عنوان کرد: این تحول این است که اعمال قدرت هژمونیک آمریکا روز به روز درحال تضعیف است.

وی با اشاره به اینکه یک گروه مقاومت امروز ارتشی که خود را قدرت سوم نظامی دنیا می‌دانست را فروپاشیده است، خاطرنشان کرد: امروز سلاح‌های آمریکایی بدون ساعتی توقف از تمام پایگاه‌های منطقه به تلاویو می‌رسد.

امیرعبداللهیان اضافه کرد: در کنار این سلاح‌ها، برخی تجهیزات نیز به صورت مستقیم از آمریکا به قبرس و از قبرس به تلاویو می‌رسد.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی چندین مرتبه هدف خود از حضور در غزه را تغییر داده ولی شکست خورده است، تصریح کرد: حماس در روز نخست عملیات طوفان الاقصی نیروهای ارزشمند امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی را به اسارت گرفت.

وزیر امور خارجه افزود: پس از شکستن دیوار، تمام جوانان و مردم فلسطین به میدان آمدند و از کشور خود دفاع کردند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها