کد خبر: 698973
تاریخ انتشار :

۱۸ نظامی اسرائیل در حملات خودی در غزه کشته شده‌اند

شبکه ۱۳ اسرائیل در گزارشی خبر داد که ۲۹ نظامی این رژیم خارج از صحنه درگیری در غزه کشته شدند که ۱۸ نفر از آنان طی حملات خودی، جانشان را از دست داده‌اند.

۱۸ نظامی اسرائیل در حملات خودی در غزه کشته شده‌اند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش مشرق، هشتاد و هفت روز از جنگ در غزه می‌گذرد، طولانی‌ترین جنگی که تاکنون رژیم اسرائیل در آن حضور داشته و همچنان آمار تلفاتش رو به افزایش است؛ به طوریکه طبق آن‌چه که منابع این رژیم گفته‌اند ۱۸ نظامی طی حملات خود کشته شده‌اند.

وبگاه شبکه المیادین به نقل از شبکه ۱۳ اسرائیل نوشت که ۲۹ نظامی این رژیم در خارج از صحنه درگیری در غزه کشته شده‌اند که ۱۸ نفرشان در حملات نیروهای خودی بوده است. ارتش اسرائیل روز گذشته نیز به کشته شدن دو نظامی خود در شمال غزه اعتراف کرد.

رسانه‌های اسرائیلی روز گذشته با عنوان «مجاز به انتشار» هویت دو نظامی تازه کشته شده این رژیم به نام‌های «الیراز گابای» از تیپ «یفتاح» و «لیاو سعاده» از یگان مهندسی را منتشر کردند.

کشته شدن ۱۸ نظامی اسرائیلی طی حملات نیروهای خودی، در حالی است که شبکه «کان» به عنوان رسانه دولتی اسرائیل روز چهارشنبه هفته گذشته از شلیک یک نظامی این رژیم به سوی همرزمان خود پس از بازگشت از غزه خبر داد و گفت که در این حمله تعدادی از نظامیان زخمی شده‌اند.

همزمان «ایدان کلیمان» رئیس سازمان نظامیان معلول اسرائیل نیز به خبرگزاری بلومبرگ گفت که «با احتساب افراد مبتلا به اختلال استرس پس از سانحه، احتمالاً تعداد مجروحان به نزدیک به ۲۰۰۰۰ نفر خواهد رسید».

بنا بر گزارش رسانه‌های اسرائیلی، طبق آمار اعلامی ارتش این رژیم تعداد تلفات در جنگ علیه غزه به بیش از ۵۰۰ کشته افزایش یافته است. آماری که با ملاحظات زیاد و به شکل قطره‌چکانی منتشر می‌شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها