کد خبر: 700659
تاریخ انتشار :

عملیات‌های جدید گردان‌های قسام و قدس علیه نظامیان صهیونیست+ فیلم

گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) و گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) عملیات‌های جدیدی را علیه نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به انجام رساندند.

عملیات‌های جدید گردان‌های قسام و قدس علیه نظامیان صهیونیست+ فیلم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش مشرق به نقل از الجزیره، گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) و گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) اعلام کردند که عملیات‌های جدیدی را علیه نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه به انجام رسانده‌اند.

گردان‌های قسام بیان کرد که مبارزان این گردان‌ها در شمال محله شیخ رضوان شهر غزه یک نفر بر ارتش رژیم صهیونیستی را با بمب «شواظ» و گلوله «یاسین ۱۰۵» هدف قرار داده‌اند.

علاوه بر این مبارزان قسام در غرب تل الهوی واقع در شهر غزه موفق شدند یک جنگ‌افزار ارتش رژیم صهیونیستی را با گلوله یاسین ۱۰۵ هدف قرار داده و با استفاده از بمب‌های دستی و سلاح تیربار پیاده‌نظام ارتش رژیم صهیونیستی را هدف بگیرند و این نظامیان را به هلاکت رسانده یا زخمی کنند.

گردان‌های قسام اعلام کرد که جنگ‌افزارها و نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را در شهر خان‌یونس واقع در جنوب نوار غزه با خمپاره سنگین هدف قرار داده است.

همچنین قسام با انتشار فیلمی اعلام کرد که در عملیاتی اطلاعاتی کنترل یک کوادکوپتر ارتش رژیم صهیونیستی را در شمال نوار غزه به دست گرفته است.

از سوی دیگر گردان‌های قدس نیز از حمله خمپاره‌ای به نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی در اطراف دانشکده علوم و تکنولوژی در جنوب خان‌یونس خبر داد.

علاوه بر این گردان‌های قدس تاکید کرد که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی و یک دستگاه حفاری نظامی صهیونیستی را در شرق «سوق الحب» در برابر گورستان خان‌یونس با خمپاره سنگین هدف قرار داده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها