کد خبر: 700914
تاریخ انتشار :

هاآرتص خطاب به صهیونیست‌ها: برای جنگ داخلی آماده شوید

صد آنلاین | در حالیکه اراضی اشغالی امروز شاهد یکی از بزرگترین تظاهرات اعتراضی خود خواهد بود، رسانه‌های صهیونیستی نسبت به درگیری و جنگ داخلی هشدار دادند.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش صد آنلاین ، رسانه‌های صهیونیستی امروز پنجشنبه از تظاهرات گسترده در خیابان‌های تل‌آویو با توجه به وضعیت امنیتی کنونی خبر و هشدار دادند شهرک‌نشینان باید برای جنگ داخلی آماده شوند. 

 

روزنامه صهیونیستی هاآرتص در این خصوص گفت: تصور کنید چه اتفاقی می‌افتد وقتی جمعیت به خیابان‌ها می‌آیند در حالی که در پس‌زمینه جنگی شدید ادامه دارد. خیابان‌ها قابل اشتعال و انفجار خواهند بود.

 

 

این روزنامه صهیونیستی در ادامه اعلام کرد: تظاهرکنندگان به عنوان خائن معرفی خواهند شد و از پشت به ملت و سربازانش خنجر می‌زنند و با آن‌ها برخورد خواهد شد، به خصوص که میدان مملو از سلاح‌های خودکار و تپانچه‌هایی است که طبق قوانین‌ فئودالیسم سیاسی توزیع شده است. 

 هاآرتص در گزارش خود کابینه نتانیاهو را کابوسی حاکم توصیف کرده و افزود: دولت اسرائیل اکنون مشغول تضمین جنگ دائمی در غزه و مرز‌های شمالی و شعله ور کردن کرانه باختری است و بقای آن منوط به ادامه جنگ برای همیشه است.

این روزنامه در گزارش خود با برشمردن بحران‌هایی که از مرگ و میر و فروفتن ر باتلاق غزه و مرز لبنان و تا قربانی شدن اسرای صهیونیستی آغاز می‌شود، نوشت: سال ۲۰۲۴ سال بد و تیره‌ای خواهد بود.

هاآرتص با اشاره به بحران اقتصادی که صهیونیست‌ها از آن رنج می‌برد، اعلام کرد که این بحران به  اعتراض مجدد منجر خواهد شد و افزود: نسخه‌ای از جنگ داخلی در شرف وقوع است. وزارت خارجه در یک چرخش سه طرفه تکه تکه شده است.

 به گفته این روزنامه این هفته مشخص شد که پلیس به عنوان شبه نظامی بن غفیر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی مانند قبل از ۷ اکتبر به کار بازگشته است. در روز‌های اخیر، ده‌ها هزار شهرک نشین در یک جنبش اعتراضی گسترده که قبلاً فراخوانده شده بود و یک روز کامل ادامه خواهد داشت، در تل آویو تظاهرات کردند و خواستار بازگشت اسرای صهیونیست، سرنگونی کابینه بنیامین نتانیاهو و برگزاری سریع انتخابات جدید شدند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها