کد خبر: 701668
تاریخ انتشار :

یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به منطقه‌های مختلف کرانه باختری

نظامیان ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی به منطقه‌های مختلف کرانه باختری یورش بردند و ۲ فلسطینی را زخمی کردند.

یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به منطقه‌های مختلف کرانه باختری
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش مشرق به نقل از الجزیره، نظامیان اشغالگر ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه‌های مختلف کرانه باختری یورش بردند.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک «بیت کاحل» واقع در غرب «الخلیل» یورش برده‌اند و وارد خانه‌های فلسطینیان ساکن این منطقه شده‌اند.

همچنین شهرک «نحالین» واقع در غرب «بیت لحم» نیز از سمت ورودی شمالی این شهرک، از سوی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی مورد هجوم و یورش قرار گرفت.

ارتش رژیم صهیونیستی به روستای «بیت ریما» واقع در شمال غرب «رام‌الله» هم یورش برد و ضمن تیراندازی به سوی فلسطینیان با ساکنان این روستا درگیر شد.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که در درگیری‌های روستای «بیت ریما» میان نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی وفلسطینیان ساکن منطقه، یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست زخمی شده است.

همچنین هلال احمر فلسطین اعلام کرد که در قدس اشغالی نیز یک جوان فلسطینی در نتیجه ضرب و شتم از سوی نظامیان ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی زخمی شده است.

گفتنی است کرانه باختری از آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر و شکست اطلاعاتی سنگین رژیم صهیونیستی در نتیجه اجرای این عملیات، شاهد تعرض‌ها و یورش‌های مکرر نظامیان ارتش این رژیم و شهادت، زخمی‌شدن و بازداشت شمار زیادی از فلسطینیان ساکن کرانه باختری به دست نظامیان صهیونیست بوده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها