کد خبر: 703069
تاریخ انتشار :

افشاگری رسانه عبری از گاف امنیتی بزرگ ارتش اسرائیل

یک رسانه عبری از جزئیات پرونده‌ای در ارتش رژیم صهیونیستی پرده برداشت که آن را بزرگترین گاف امنیتی ارتش اسرائیل می‌داند.

افشاگری رسانه عبری از گاف امنیتی بزرگ ارتش اسرائیل
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، یک رسانه صهیونیستی از جزئیات یک پرونده جدید در ارتش اسرائیل که افکار عمومی را به خود مشغول کرده پرده برداشته و آن را بزرگترین نقض و گاف امنیتی این رژیم توصیف کرد.

وبسایت عبری والا در گزارش خود به این منظور اعلام کرد که یک افسر ذخیره ارتش اسرائیل توانسته چندین هفته بین پایگاه‌های نظامی که اجازه ورود به آنها را نداشت تردد کند و اطلاعات بسیار محرمانه و حساسی از جمله محل و نحوه استقرار نیروهای ارتش را به دست بیاورد.

بر اساس این گزارش، افسر مذکور ارتش اسرائیل، قبل از اینکه به اتهام جاسوسی و جعل هویت دستگیر شود، اطلاعاتی که کسب کرده بود را در اختیار پرسنل نظامی و غیرنظامی قرار داد. این افسر قبلا به مدت 6 ماه در یگان‌های متعدد خدمت کرده و سپس با درجه ستوان یکم فارغ التحصیل شده بود و درجه‌ای که در نیروهای ذخیره داشت نیز همین بود.

بیشتر بخوانید

تلویزیون رژیم صهیونیستی: ارتش اسرائیل برای جنگ در رفح با مشکل و چالش مواجه است

اذعان ارتش اسرائیل به ناکامی در ترور فرمانده حماس در لبنان

در کیفرخواست علیه این افسر صهیونیست آمده است که او خودش را به عنوان یک نظامی ارشد معرفی کرده که از طرف تشکیلات نظامی اعزام شده است. او به این ترتیب اطلاعات بسیار محرمانه‌ای را به دست آورده و آن را در اختیار مسئولان نظامی و غیرنظامی قرار داده بود؛ اطلاعاتی که هیچ کس نباید بداند.

بر اساس این گزارش، نظامی مذکور ارتش صهیونیستی با چند تن از نیروهای این ارتش ارتباط گرفته و وانمود کرده بود که مامور نظارت بر امور اتاق عملیات ارتش در جبهه غزه است. او از وضعیت فشاری که نیروها به دلیل جنگ غزه تجربه می‌کنند برای سوءاستفاده از آنها و کسب اطلاعات مورد نظرش استفاده کرده است.

وبسایت عبری والا تصریح کرد، این فرد از 7 تا 15 اکتبر 2023 توانسته بود وارد مقرهای فرماندهی و اتاق‌های عملیات و اتاق‌های جنگ که اجازه ورود به آنها را نداشت شود و با استفاده از تلفن همراه خود اطلاعات محرمانه زیادی از جمله اطلاعات مربوط به ابزارها و تجهیزات ارتش و توانایی نظامی آن و ... که در قالب اطلاعات فوق سری هستند را به دست بیاورد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها