کد خبر: 703276
تاریخ انتشار :

سفر مخفیانه مدیر اف ‌بی ‌آی به اسرائیل

دفتر تحقیقات فدرال آمریکا اعلام کرد که مدیر این دفتر سفری اعلام نشده به سرزمین‌های اشغالی برای حمایت از این رژیم در جنگ غزه داشته است.

سفر مخفیانه مدیر اف ‌بی ‌آی به اسرائیل
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش مشرق، دفتر تحقیقات فدرالی آمریکا (اف بی آی) از سفر اعلام نشده «کریستوفر رای» مدیر این دفتر به سرزمین‌های اشغالی برای دیدار با مسئولان سرویس‌های اطلاعاتی و جاسوسی این رژیم در میانه جنگ غزه خبر داد.

بر اساس بیانیه‌ای که این دفتر در روز چهارشنبه منتشر کرده، رای با تعدادی از نمایندگان اف بی آی در تل‌آویو نیز دیدار کرده و بر اهمیت فعالیت آنها در خصوص جنبش حماس و حزب‌الله لبنان تاکید کرد. وی بار دیگر بر حمایت اف بی آی از رژیم صهیونیستی در جنگ غزه تاکید کرده است.

این بیانیه می‌افزاید که رای در این سفر اعلام کرده است که شراکت دفتر تحقیقات فدرالی آمریکا با همتایان اسرائیلی خود طولانی مدت و مستحکم و قوی است. وی گفته است: من اطمینان دارم که این همگرایی بین آژانس‌های ما باعث تقویت قدرت ما برای تحرک سریعتر در واکنش به این حملات بوده است.

کریستوفر رای در این سفر تاکید کرده است که دفتر تحقیقات فدرالی آمریکا همچنان مانند گذشته به درخواست‌های اسرائیل برای جلب حمایت آمریکا پاسخ مثبت خواهد داد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها