کد خبر: 703550
تاریخ انتشار :

دور جدید حملات شدید حزب‌الله به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی

حزب‌الله لبنان عصر امروز (یکشنبه) با صدور چند بیانیه از هدف قرار دادن مواضع ارتش رژیم صهیونیستی و نظامیان این رژیم در دور جدید حملات خود به شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

دور جدید حملات شدید حزب‌الله به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش مشرق به نقل از شبکه «المیادین»، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: مجاهدان مقاومت اسلامی در حمایت از مردم ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها، ساعت ۱۴ بعد از ظهر روز یکشنبه تجمع نظامیان دشمن در مجاورت پایگاه «البغدادی» را با موشک هدف قرار دادند.

حزب‌الله در بیانیه دیگری نیز اعلام کرد: مجاهدان مقاومت اسلامی در حمایت از ملت ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها، ساعت ۱۴:۴۵ بعد از ظهر یکشنبه محل استقرار نظامیان دشمن صهیونیستی را در مستعمره «اون مناخیم» با سلاح‌های مناسب هدف قرار دادند.

حزب‌الله همچنین از هدف قرار دادن تجمع نظامیان صهیونیست در شهرک «شومیرا» و یک تجمع دیگر در منطقه «مثلث الطیحات» در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

طبق بیانیه حزب‌الله، این حملات منجر به هلاکت و زخمی شدن چند نظامی صهیونیست شده است.

مقاومت اسلامی لبنان بعد از ظهر امروز نیز چند موضع نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده بود.

حزب‌الله لبنان در چندماه گذشته در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و نسل‌کشی فلسطینیان در این منطقه، مواضع نظامی رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک نشین در این مناطق شده است.

تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرزهای لبنان خارج شده‌اند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز طی روز گذشته اعلام کردند که حزب‌الله با عملیات‌های خود، ساکنان شهرک‌های صهیونیست نشین شمال فلسطین اشغالی را به اسارت گرفته است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها