کد خبر: 704381
تاریخ انتشار :

مقاومت فلسطین: محله «الزیتون» غزه تبدیل به گورستان تانک‌های مرکاوا شده است

یکی از فرماندهان میدانی مقاومت فلسطین در محله الزیتون اعلام کرد که رزمندگان ما تلفات سنگینی به ارتش دشمن وارد کرده و این محله تبدیل به گورستان تانک‌های مرکاوا شده است.

مقاومت فلسطین: محله «الزیتون» غزه تبدیل به گورستان تانک‌های مرکاوا شده است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، یکی از فرماندهان میدانی مقاومت فلسطین در محله الزیتون غزه درباره تحولات مربوط به درگیری با عناصر ارتش صهیونیستی اعلام کرد که مبارزان ما در نبرد با ارتش اشغالگر خسارت‌های زیادی را به عناصر دشمن وارد کرده‌اند.

این منبع مقاومت فلسطین از داخل محله الزیتون گزارش داد که بالگردهای ارتش اشغالگر برای انتقال کشته‌ها و مجروحان خود 3 بار در محله الزیتون فرود آمدند. هواپیماهای نظامی رژیم صهیونیستی هم برای کمک به انتقال کشته‌ها و مجروحان صهیونیست آمدند و حملات شدیدی را در چند محور انجام دادند.

منبع مذکور تاکید کرد: رزمندگان ما از همه گروه‌ها همچنان در مواضع رزمی خود حضور دارند و ماموریت‌های خود را به خوبی انجام می‌دهند. چهارراه «دولت» و خیابان «السکه» در محله الزیتون به گورستان تانک‌های مرکاوا تبدیل شده و سردرگمی در تحرکات نظامیان صهیونیست کاملا مشخص است.

بیشتر بخوانید

در محله «الزیتون» در نوار غزه چه می‌گذرد؟

صدوسی‌وهشتمین روز «طوفان الاقصی»|درگیری شدید در محله «الزیتون» در غزه/ حزب الله لبنان مواضع نظامی صهیونیست‌ها را درهم کوبید

در پی تداوم درگیری‌های شدید میان رزمندگان مقاومت و نظامیان دشمن صهیونیستی در محورهای مختلف غزه، دیروز نیز یک منبع وابسته به مقاومت فلسطین در محله الزیتون (در جنوب شرقی شهر غزه) گزارش داد که ارتش اشغالگر برای نهمین روز متوالی در پیشروی به سمت این محله ناکام ماند.

وی افزود: در این مدت ما بیش از 20 خودرو ارتش اشغالگر را منهدم کرده و ده‌ها عملیات کمین انجام داده‌ایم. ما همچنین بارها مواضع تک تیراندازان و مقرهای فرماندهی دشمن را هدف قرار داده‌ایم. رزمندگان ما بیش از حد تصور به نیروهای دشمن نزدیک هستند و تحرکات آنها را زیر نظر داشته و این نیروها را با سلاح مناسب هدف قرار می‌دهند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها