کد خبر: 704815
تاریخ انتشار :

ارتش سوریه حمله تروریست‌ها به حومه حلب را خنثی کرد

صد آنلاین | نیرو های ارتش سوریه حمله عناصر تروریستی «هیات تحریر الشام» را در حومه غربی استان حلب ناکام گذاشتند.

ارتش سوریه حمله تروریست‌ها به حومه حلب را خنثی کرد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

ارتش سوریه حمله تروریست‌ها به حومه حلب را خنثی کردبه گزارش صد آنلاین ، عناصر وابسته به گروهک تروریستی هیات تحریر الشام (جبهه النصره سابق) در سوریه روز گذشته (یکشنبه) تلاش کردند با اجرای یک عملیات تروریستی پایگاه نیرو‌های ارتش سوریه را در محور «قبتان الجبل» واقع در حومه غربی استان حلب هدف قرار دهند.

نیرو‌های ارتش سوریه حمله‌های توپخانه‌ای و موشکی گسترده‌ای را علیه خطوط امدادرسانی عناصر تروریست در پشت این محور انجام دادند.

 

 

همچنین ارتش سوریه تجمعات تروریست «جبهه النصره» را در اطراف روستا‌های «کفر عمه» و «کفر تعال» و شهر «اتارب» در حومه غربی حلب هدف قرار دادند که طی آن شمار زیادی از عناصر تروریستی کشته شدند و مهمات جنگی آنان منهدم شد.

منابع آگاه نیز در ارتش سوریه اعلام کردند که نیرو‌های ترکیه یک حمله پهپادی علیه روستا‌های «الصوغانیة» و «العلقمیة» در حومه شمالی حلب انجام دادند که در جریان آن خسارات مادی به مکان مورد حمله وارد آمد.

منطقه «سهل الغاب» در شمال غرب «حماه» نیز شاهد حملات توپخانه‌ای و موشکی ارتش سوریه علیه عناصر تروریست هیات تحریر الشام در محور‌های «الدقماق» و «الزقوم» بود که منجر به انهدام چندین خودرو شد و تعدادی از تروریست‌ها نیز کشته و زخمی شدند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها