کد خبر: 705369
تاریخ انتشار :

تقلای دولت جولانی برای فرار از فروپاشی همزمان با ادامه اعتراضات در ادلب و حلب/گزارش اختصاصی

علی رغم وعده های ابومحمد الجولانی، سرکرده گروهک تروریستی تحریر ال شام مبنی بر آغاز اصلاحات در ساختار این گروهک و اعلان عفو عمومی و آزادی بیش از ۴۲۰ مسلح از زندان ها، معترضین همچنان به اعتراضات خود با هدف پایان دادن به حکومت الجولانی ادامه می دهند.

تقلای دولت جولانی برای فرار از فروپاشی همزمان با ادامه اعتراضات در ادلب و حلب/گزارش اختصاصی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش سایت عربی خبرگزاری تسنیم، تنها یک ساعت پس از آنکه ابومحمد الجولانی، سرکرده تحریرالشام، از اصلاحات فراگیر در ساختار این گروهک خبر داد، نیروهای امنیتی تحریرالشام با شلیک گلوله از معترضین در ادلب و سرمدا استقبال کردند.

پس از این اقدام دولت نجات وابسته به الجولانی با هدف مهار خشم معترضان 420 نفر از افراد بازداشت شده را از زندان های این گروهک آزاد کرد.

وعده های الجولانی برای پیشبرد اصلاحات در شرایطی است که اعتراضات در ریف حلب، ادلب و به ویژه سرمدا با رهبری زنان ادامه دارد و از همه خواسته شده است تا در راهپیمایی روز جمعه که «جمعه کرامت» نامگذاری شده، شرکت کنند.

الجولانی در نخستین نشست عمومی خود وعده داد تا با تشکیل کمیته ای متشکل از مجلس شورا، دولت، عشائر، مهاجرین و برخی از بزرگان این مناطق، به مطالبات عمومی رسیدگی کند.

بیشتر بخوانید

شورش در مناطق تحت کنترل تروریست‌ها در ادلب و سرمدا؛ دوراهی سکوت و اعتراض به دستگاه امنیتی الجولانی

چرایی آزادی 40 سرکرده نظامی گروهک تروریستی تحریرالشام؛ تلاش الجولانی برای احیای اعتماد/گزارش اختصاصی

تکاپوی الجولانی برای پیشبرد اصلاحات و عفو عمومی زندانیان در شرایطی است که مخالفان این گروهک تروریستی پایان حکومت وی در شمال غرب سوریه را نوید می دهند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها