کد خبر: 706366
تاریخ انتشار :

ترامپ در ایالت‌های کلیدی از بایدن پیش است

دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ در ایالت‌های به اصطلاح «چرخشی» از جو بایدن که به عنوان نامزد حزب دموکرات رقابت می‌کند، پیش است.

ترامپ در ایالت‌های کلیدی از بایدن پیش است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، نظرسنجی روزنامه وال استریت ژورنال نشان می‌دهد که ترامپ در این ایالت‌ها که به طور چرخشی در دوره‌های مختلف انتخابات، نتایج آن به نفع یکی از احزاب جمهوریخواه و دموکرات رقم می‌خورد، پیشتاز است.

به نوشته این روزنامه آمریکایی، دونالد ترامپ در 6 ایالت از 7 ایالت به شدت رقابتی در انتخابات 2024 پیشتاز است، که این مساله ناشی از نارضایتی گسترده از اقتصاد ملی و تردیدها در مورد قابلیت‌ها و عملکرد بایدن است.

طبق این نظرسنجی، ترامپ بین 2 تا 8 درصد در 6 ایالت پنسیلوانیا، میشیگان، آریزونا، جورجیا، نوادا و کارولینای شمالی از بایدن پیش است. فقط در یکی از این 7 ایالت یعنی ویسکانسین بایدن از دونالد ترامپ پیش است.

بیشتر بخوانید

نظرسنجی ها: رقابت ترامپ و بایدن تنگاتنگ است

نتایج نظرسنجی موسسه هاوراد-هریس نیز مبنی بر این است که حدود 9 درصد رای دهندگان هنوز نسبت به نامزد مورد نظر خود تصمیم نگرفته‌اند.

این در حالی است که جو بایدن 81 ساله اخیراً حد نصاب لازم برای نامزدی دموکرات ها به منظور شرکت در رقابت های انتخاباتی 2024 را بدست آورده و باید در انتخابات ماه نوامبر با دونالد ترامپ 77 ساله رقابت کند. همچنین نگرانی های بسیار زیادی در مورد سن بالای جو بایدن برای تصدی دوباره سمت ریاست جمهوری وجود دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها